اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۸۴۸
بازیکن هندی- ایرانی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: فدراسیون فوتبال هند به دنبال حضورم در تیم ملی هند بود اما ترجیح می‌دهم برای تیم ایران بازی کنم.
۰۴:۰۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| امید سینگ در گفت و گویی، در مورد قهرمانی پارس جنوبی و صعود به لیگ برتر گفت: مستحق قهرمانی بودیم تیم ما واقعا یکدل بود از مدیریت باشگاه تا تدارکات تیم همه یکدل بودیم. به طوریکه مایلی‌کهن سرمربی ملوان هم در مورد تیم ما گفت پارس جنوبی استحقاق همه چیز را دارد.

وی در مورد ادامه حضورش در تیم پارس جنوبی گفت: چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارم با این حال فعلا منتظرم سرمربی تیم انتخاب شود اگر تارتار در تیم بماند گزینه اولم تیم پارس جنوبی است. 20 روز فرصت دارم و به اندازه کافی وقت دارم.

سینگ در مورد پیشنهاد پرسپولیس و استقلال گفت: در این مورد هیچ صحبتی نمی‌کنم. 

بازیکن تیم پارس جنوبی در مورد دو ملیتی بودن خود و پیشنهاد فدراسیون هند برای حضور در تیم ملی هند، گفت: پدرم هندی است و مادرم ایرانی و اهل شهر بهبهان است. فدراسیون فوتبال هند با فدراسیون فوتبال ایران برای حضورم در تیم ملی هند تماس گرفت و من چند روزی وقت خواستم که در مورد این پیشنهاد فکر کنم اما دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم و به پیشنهاد تیم ملی هند پاسخ منفی دادم.

وی افزود: من دو گذرنامه دارم و در هند و ایران در حال رفت و آمدم. با این حال فوتبال ایران سطح بالایی دارد. در این کشور همه چیز خوب و عالی است و از کودکی در ایران بوده‌ام و بزرگ شده ام و امیدوارم روزی بتوانم برای تیم ملی ایران بازی کنم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری