اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۷۹۱
به نظر می رسد یکی از ستاره های مطرح باشگاه پرسپولیس تصمیمش برای جدایی از این تیم را گرفته است.
۲۰:۰۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیس برای بازی با لخویا آماده می‌شود. دو بازی رفت و برگشت مهم و حیاتی كه بی‌تردید اندازه قهرمانی در لیگ برتر اهمیت دارد. همزمان با آماده‌سازی پرسپولیس برای حضور در این بازی آسیایی، باشگاه با هماهنگی برانكو، وارد نقل‌ و انتقالات هم شده و می‌كوشد ضمن حفظ ستاره‌های خود، بازیكنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

اگرچه در این میان بعضاً اختلافاتی هم میان برانكو و باشگاه پیش می‌آید و مدیران پرسپولیس بازیكنی را از لیست درمی‌آورند و گزینه دیگری را به سرمربی تیم پیشنهاد می‌دهند اما به هر حال همه كارها با هماهنگی برانكو جلو می‌رود.

تا اینجا گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده به صورت توافقی و نه ثبتی و رسمی به پرسپولیس پیوسته‌اند و تلاش‌ها برای جذب سعید آقایی آغاز شده اما در این میان دیروز خبر تكان‌دهنده‌ای به برانكو رسید. دیروز یكی از نزدیكان برانكو به او خبر داد یكی از ستاره‌های تیمش كه باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد اوست، ‌با همبازیان خودش در پرسپولیس خداحافظی كرده و گفته بعد از بازی برگشت مقابل لخویا، لژیونر می‌شود.

این بازیكن كه به دلیل درپیش بودن بازی مقابل لخویا، نامش نزد ما امانت می‌ماند تا متهم به تخریب فضای پرسپولیس نشویم، به دو همبازی صمیمی خودش گفته: «در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌كنم اما در سال منتهی به جام جهانی، احساس می‌كنم اگر لژیونر باشم، شانس بیشتری برای حضور در جام جهانی دارم. دلم پیش شماست اما نمی‌توانم جام جهانی را از دست بدهم.»

گویا این بازیكن مدعی شده پیشنهادی كه از اروپا دریافت كرده، از لحاظ مالی برایش بهره چندانی ندارد اما شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی و انتقال به لیگ‌های مطرح‌تر اروپایی را به او می‌دهد.

البته برانكو بعد از شنیدن این خبر، از مدیران باشگاه خواسته هرچه سریع‌تر این بازیكن را از رفتن منصرف كنند و تأكید كرده قرارداد این بازیكن قبل از پایان بازی برگشت مقابل لخویا تمدید شود اما دیشب شنیدیم این بازیكن در واكنش به تماس مدیران باشگاه كه او را به مذاكره رودررو دعوت كردند، گفته الان تمركزم روی بازی با لخویاست. بعد از دو بازی رفت و برگشت مذاكره می‌كنیم.

انگار این بازیكن فعلاً نمی‌خواهد رسماً به باشگاه بگوید خیال ماندن ندارد. شاید احتمال می‌دهد لحظه آخر انتقالش به اروپا جور نشود ولی پیشاپیش با دوستانش خداحافظی كرده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین