اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۷۶۶
یک تیم خارجی خواهان به خدمت گرفتن وینگر پرسپولیس شده است.
۱۸:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| وینگر ــ مهاجم پرسپولیس که برای سرخپوشان در لیگ شانزدهم و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌ها خوبی را به نمایش گذاشته با پیشنهاد یک تیم خارجی رو به رو شده است.
 
اولین خرید پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات ستاره سیاه پوست نیجریه‌ای بود و با پیوستن گادوین منشا به جمع شاگردان برانکو، موجب می‌شود پرسپولیس در خط حمله ترافیک سنگینی را روی نیمکت داشته باشد.
 
با پیوستن منشا جا برای دیگر مهاجمان این تیم کم خواهد شد و وحید امیری که در این فصل در پست غیرتخصصی مهاجم برای این تیم به میدان رفته با چالش بزرگی مواجه خواهد شد. حضور منشا زوج این مهاجم نیجریه‌ای و مهدی طارمی را تشکیل خواهد داد و امیری بالطبع باید در پست میانی به میدان برود. با این حال در پست خط میانی نیز سرخپوشان کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی را در اختیار دارند که هماهنگی بین آنها به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است.
 
امیری که دوست ندارد تلاش سه ساله اخیرش برای حضور در تیم ملی و تجربه جام جهانی با نیمکت نشینی احتمالی در فصل آینده کاهش یابد اکنون در تکاپوی تصمیم جدیدی است و باید دید راهی باشگاه خارجی که پیشنهاد داده خواهد شد یا خیر.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین