اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۶۱۷
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان، گفت: جای مرتضی تبریزی بودم برای انتخاب تیم‌ عجله نمی‌کردم.
۰۴:۲۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید آذری در گفت‌وگویی، در مورد قهرمانی تیم نفت در جام حذفی و از دست رفتن سهمیه آسیایی برای ذوب آهن گفت: خیلی‌ها در پیش‌بینی‌هایشان می‌گفتند تراکتورسازی قهرمان می‌شود. تیم چهارم به آسیا می‌برد اما من همان زمان هم اعلام  کردم که نفت تیم شایسته‌ای است و نباید آن را از پیش‌بازنده دانست زیرا مربی بزرگی مثل علی دایی دارد که به خوبی می‌تواند تیم را کنترل کند. اگر چه بازیکنان این باشگاه از نظر مالی حمایت نمی‌شدند اما دایی توانست تیم را به خوبی جمع کند. به نظرم باید با واقعیات زندگی کرد این گونه راحت‌تر می‌توان زندگی کرد و تصمیم گرفت.

وی در مورد عملکرد خوب ذوب آهن در لیگ و نتایج دور از انتظار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: وقتی مجبور می‌شویم با تیم‌های عربستانی در گرمای 39 درجه قطر بازی کنیم شرایط بهتر از این نمی‌شود. ما با پدیده بازی کردیم و 4 روز بعد از آن هم به دوحه رفتیم تا در گرمای هوا به مصاف حریفمان برویم. بازیکنان ما تحلیل رفته بودند. به هر حال تیم ما در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت، تیمی یکدست و جوان بودیم که با وجود ‌آنکه نسبت به فصل گذشته دو امتیاز کمتر گرفتیم اما جایگاهمان در جدول دو پله صعود کرد و از رده ششم به رده چهارم رسیدیم. در لیگ امسال قهرمان فصل گذشته هفتم شد که نشان از سخت و طاقت‌فرسا بودن مسابقات لیگ برتر ایران دارد،  حضور همزمان در آسیا و لیگ برتر با توجه به فشردگی مسابقات کار سختی است. 

آذری تصریح کرد: از عملکرد باشگاه ذوب آهن راضی هستم ما 28 تیم ورزشی داریم و یک باشگاه به معنای واقعی هستیم. خیلی‌ها در اداره یک تیم فوتبال مانده‌اند. اگر جداول لیگ‌های رشته‌های ورزشی مختلف را خبرگزاری فارس منتشر کند متوجه می‌شوید که مدیریت  این همه تیم کار آسانی نیست ضمن اینکه بدهی‌های زیادی را هم بازپرداخت کرده‌ایم و در سه سال گذشته مورد آماج آرای مختلف انضباطی از فیفا تا فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) بوده‌ایم. با همه این شرایط و درایت اعضای هیأت مدیره تلاش ورزشکارانمان و همچنین حمایت مهندس صادقی مدیرعامل محترم کارخانه توانست نتایج خوب و راضی‌کننده‌ای بگیریم. 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به فصل آینده، عنوان کرد: تیم فوتبال ما فصل آینده قدرتمندتر از گذشته به میدان خواهد ‌آمد و باید از حمایت‌های هیأت مدیره تشکر ویژه‌ای کنم، ما می‌خواهیم فصل آینده تیم پرقدرتمندی داشته باشیم البته معنای این حرف خرج کردن پول بیشتر نیست بلکه می‌خواهیم در انتخاب‌های خود دقیق‌تر عمل کنیم. از وزنه‌برداری و تیراندازی گرفته تا فوتبال و تنیس، رومیزی، شطرنج و دو و میدانی. 

وی در مورد وضعیت بازیکنان تیم فوتبال باشگاه، گفت: 4، 5 بازیکن قراردادشان تمام شده است مرتضی تبریزی، مهدی رجب‌زاده، قاسم حدادی‌فر، جری‌بنگستون از این جمله هستند. تمرینات تیم فوتبال ما هم از 23 خرداد آغاز می‌شود و یک ماه به بازیکنان تیم استراحت داده‌ایم زیرا 5 مرداد قرار است فصل ‌آینده لیگ برتر آغاز شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد شایعه حضور مرتضی تبریزی در تیم استقلال، گفت: من با بازیکنان در قطر صحبت کردم، اولویت اول همه آنها ذوب آهن است. حضور در تیم ذوب آهن آرزوی هر بازیکن و مربی است. من  اگر جای مرتضی تبریزی بودم در انتخاب تیم‌ام عجله نمی‌کردم. تبریزی از پاس همدان به ذوب آهن آمد و در سایه تلاش خودش و محیط خوبی که باشگاه ذوب آهن برایش فراهم کرد توانست شکوفا شود. او قهرمان بااخلاقی است، با این حال توصیه من این است که در ذوب آهن بماند او توانست در ذوب آهن به قهرمانی برسد، در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، این فرصت‌ها برای کمتر بازیکنی پیش می‌آید.

آذری در مورد وضعیت جری‌بنگستون گفت: او قرار شد با خانواده‌اش صحبت کند اما به دلیل آنکه همسرش شرایط ویژه‌ای دارد می‌خواهد در کنار او باشد بنابراین به ما گفته که می‌خواهد در کشورش بماند. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. جری عملکرد خوبی برای ما داشت در بازی با العین هم یک پنالتی زد که این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. 

وی در مورد وضعیت حدادی‌فر و رجب‌زاده، گفت: ذوب آهن خانه آنهاست و قدم آنها روی چشم ما است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد ادامه همکاری با مجتبی حسینی به عنوان سرمربی، عنوان کرد: هیأت مدیره باشگاه چهارشنبه جلسه‌ای در این خصوص تشکیل می‌دهد و قرار است در این جلسه حسینی برنامه‌هایش را  ارائه کند. عملکرد و برنامه‌های او از سوی هیأت مدیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت امیدوارم حسینی با دست پر به هیأت بیاید. او فردی سالم و علاقه‌مند به فوتبال است که از کار کردن در آن لذت می‌برد شناخت خوبی هم از تیم دارد و فصل آینده می‌تواند تیمی گردن کلفت‌تر را تشکیل بدهد. 

آذری در مورد بودجه باشگاه ذوب آهن برای فصل آینده، گفت: بودجه باشگاه نیز در جلسه هیأت مدیره روز چهارشنبه مشخص می‌شود. فصل گذشته بودجه 25 میلیارد تومانی ذوب آهن تبدیل به 12 میلیارد تومان شد و 13 میلیارد تومان از بودجه ما کم شد. با این حال در طول فصل به نوعی این بودجه جبران شد. انتظارات با سقف بودجه در باشگاه‌ها رابطه معناداری دارد. امیدوارم با درایت و حمایت جناب مهندس صادقی مدیرعامل کارخانه و هیأت مدیره بتوانیم سقف بودجه مناسبی داشته باشیم. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری