اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۵۸۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: رویارویی بااستقلال در آسیا بزرگترین بازی لیگ قهرمانان می‌شود.
۲۲:۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: نیمه شعبان را تبریک می‌گویم و به نفت تهران بابت قهرمانی حذفی تبریک می‌گویم.

وی افزود: این یک موفقیت برای نفت تهران بود که به لیگ قهرمانان آسیا هم رسید. به باشگاه‌های ایرانی به خاطر صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. ایران تنها کشوری است که سه باشگاهش به مرحله حذفی رسیده است. به نوبه خودم به خاطر صعود به مرحله بعد به تیم خودم افتخار می‌کنم. بابت نتایج تیمم خوشحالم. می‌دانید قبل از شروع فصل اهداف بزرگی را پیش رو قرار دادیم یکی از اهداف ما قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و صعود در لیگ قهرمانان آسیا بود. به همه اهدافمان رسیدیم و فقط در جام حذفی اشتباه کردیم. این فصل به یاد ماندنی بود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازی با لخویا را در پیش داریم. آنها قهرمان مطلق قطر هستند. بازی با الریان را به عنوان دیدار فینال جام حذفی به نام جام امیر قطر در پیش دارند. می‌دانیم باید با چه حریفی روبرو شویم. سعی می‌کنیم به نتایج حداکثری برسیم. از 10 روز باقی مانده تا انجام بازی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنیم تا آماده بازی با لخویا شویم. با کمال کامیابی‌نیا مشکل داریم او باید برای عمل کتفش برود. از این بازیکن تشکر می‌کنم و تبریک می‌گویم که بیش از یک ساعت با کتف در رفته و مصدوم به بازی ادامه داد. امیدوارم بقیه بازیکنان سالم باشند تا همه با هم با هوادارنمان با انجام یک بازی قشنگ شادی کنیم.

برانکو درمورد احتمال رویارویی با استقلال در مرحله یک چهار نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: اینکه با کدام تیم روبرو می‌شویم فرقی ندارد. اگر دنبال نتیجه خوب هستیم باید هر حریفی را ببریم اگر این اتفاق بیفتد یک بازی زیبا خواهیم داشت. این مسابقه در جو و فضایی عالی خواهد بود. در صورت رقم خوردن این اتفاق بزرگترین بازی لیگ قهرمانان آسیا شکل می‌خورد. در گروه مرگ قرار داشتیم. به جرات می‌گویم آن گروه به نوعی مسابقات نیمه نهایی آسیا بود. دیگر ترسی از رویارویی با حریفان نداریم. انگیزه ما خیلی بالاست. بچه‌ها می‌دانند چقدر کارشان برایمان ارزش دارد.

وی در مورد اینکه آیا در تعطیلات برنامه اردو دارند، خاطرنشان کرد: بله قطعا به اردو می‌رویم در ایران در زمین شهید کاظمی تمرین می‌کنیم و باید برای اردو شرایط را در نظر بگیریم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: مسابقات لخویا را دیدیم. مسابقه امشب این تیم با الریان تصویر اصلی از لخویا خواهد بود.

برانکو در مورد اینکه آیا تیم‌های ایرانی می‌توانند به فینال آسیا برسند، تصریح کرد: لیگ قهرمانان نشان داد تیم‌های قوی در آن حضور دارند. بُعد کیفی تیم‌ها بالاتر از لیگ‌ ما است. استقلال خوزستان، استقلال و قطعا پرسپولیس نشان دادند می‌توانند با هر تیمی رودررو بازی کنند. مابقی مسائل بستگی به شرایط بازی دارد. همه باید افتخار کنیم که از یک کشور سه تیم به مرحله یک هشتم صعود کردند.

وی در پاسخ به این سوال که هر تیمی برای موفقیت نیاز به عوامل بیرونی و درونی دارد اما اتفاقاتی در بیرون از زمین رخ می‌دهد که شاید تیم را تحت شعاع قرار دهد مثلا گفته می‌شود امروز از وزارت ورزش به باشگاه اعلام شده دیگر حق جذب بازیکن ندارند و همچنین بحث بدهی و احتمال شروع لیگ با کسر امتیاز  شایعه لغو خرید منشا شنیده می‌شود، گفت: با کادر فعلی قهرمان شدیم و کیفیت‌ خودمان را نشان دادیم. در مورد مسائل دیگر که می‌گوئید دستوری می‌آید یا نه بنده چیزی نشنیدم. نامه‌ای ندیدم اما شنیدم چنین خواسته‌ای که باشگاه بازیکن جذب نکند وجود دارد. نمی‌دانم دلیل این مسئله چیست اما اگر همچین موضوعی صحت دارد باید دستور کتبی برسد. نمی‌دانم چه کسی قرار است 6 امتیاز از ما کم کند. نمی‌توانم در مورد این مسائل صحبت کنم چرا که نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

برانکو در مورد اینکه در صورت صعود به مرحله یک چهارم می‌توانند در ادامه مسابقات بازیکنان جدید جذب کنند، یادآور شد: در مرحله یک چهارم با مهره‌های جدید می‌توانیم بازی کنیم و هدف همه این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین