اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۵۳۲
تیم فوتبال تراکتورسازی که با امیر قلعه‌نویی نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند برای فصل آینده کمترین تغییر را خواهد داشت و اکثر بازیکنان مطرح قراردادشان را تمدید می‌کنند.
۲۰:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتورسازی هواداران این باشگاه را تا حدودی برای فصل آینده نگران کرده اما به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود تغییرات زیادی در این تیم روی نخواهد داد و شاکله اصلی تراکتور در فصل آتی حفظ می شود.

بر اساس محرومیت فیفا باشگاه تراکتورسازی امکان حضور در فصل نقل و انتقالات را نخواهد داشت و به همین دلیل نخستین گام مسئولین این باشگاه تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خواهد بود.

بر همین اساس تمدید قرارداد محمد نوری، ایرانپوریان، فرزاد خاتمی و خالد شفیعی اصلی ترین برنامه باشگاه در روزهای آتی به شمار می رود که در همین خصوص مذاکرات دو جانبه از هفته گذشته آغاز شده است. گفته می شود جاسم کرار هم برای حضور در این تیم با پیشنهاد مسئولان باشگاه موافقت کرده است.

بازیکنانی مثل محمد ابراهیمی، مهدی شریفی، هادی محمدی، شهرام گودرزی، مهدی زاده، کیانی و سینا عشوری با باشگاه قرارداد دارند و بر این اساس با تمدید قرارداد ۵ بازیکن شاخص باشگاه ترکیب اصلی تراکتورسازی در فصل آتی نیز حفظ خواهد شد. این درحالی است که محمد نادری مدافع چپ فصل گذشته نساجی نیز به صورت قرضی در این تیم حضور داشته و در فصل جدید به تیم سابق خودش تراکتورسازی بازمی گردد. 

با شرایط موجود بعد از جدایی ادینیو،  محمدرضا اخباری که بازیکن باشگاه سایپا محسوب می شود نیز باید به تیم سابق خودش بازگردد. شرایط سعید آقایی دفاع چپ تراکتورسازی هم هنوز مشخص نیست.

بر این اساس احتمالا شاهد جدایی ۳ یا ۴ بازیکن از ترکیب تراکتورسازی خواهیم بود که در این بین سینا عشوری و محمد نادری به لیست سرخ های تبریز بازمی گردند. با توجه به سهمیه آزاد جذب ۳ بازیکن جدید نیز تراکتوری ها پس از جدایی اخباری می توانند به دنبال یک دروازه بان جدید همچنین یک هافبک و یک مهاجم باشند تا به این صورت تیم خود را برای فصل جدید تقویت کنند.

البته این محدودیت تا نیم فصل برای تراکتوری ها وجود خواهد داشت و پیش از حضور در مرحله پلی آف رقابت های آسیایی باشگاه تراکتورسازی می تواند برای جذب بازیکنان مورد نظر خودش در فصل نقل و انتقالات اقدام کند که در این صورت تراکتوری ها در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا می کنند.

بر این اساس به نظر می رسد ترکیب تراکتورسازی در فصل آتی تغییر چندانی نخواهد داشت و این تیم با جذب نفرات مورد نیاز خودش از طریق سهمیه فیفا می تواند همچنان یکی از مدعیان لیگ در فصل آتی باشد و حداقل خاطر هواداران تیم سرخ تبریز از این ناحیه آسوده خواهد بود.

البته هنوز وضعیت نیمکت تراکتورسازی مشخص نیست و با جدایی امیر قلعه نویی که باشگاه دیگر تمایلی به همکاری با او ندارد، مسئولان مذاکره با گزینه های مورد نظرشان را آغاز کرده اند تا هر چه سریعتر سکاندار این تیم مشخص شود.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین