اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۴۲۵
هر روز خبرهای نگران‌کننده‌تری درباره احتمال جدایی کاوه رضایی و جابر انصاری به گوش می‌رسد.
۱۲:۰۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| موفقیت در نقل و انتقالات بدون داشتن برنامه هرگز شدنی نیست. استقلالی‌ها اگر می‌خواهند فصل آینده از پرسپولیس عقب نیفتند باید هر چه زودتر در راستای جذب بازیکنان جدید بخصوص خوب‌های لیگ اقدام‌هایی اساسی انجام دهند اما تا به امروز هر چه شنیدیم فقط درحد حرف بوده و هیچ اقدام عملی در این راستا انجام نشده است. استقلالی‌ها اگر دست، دست کنند و تنها دل ببندند به همین بازیکنانی که فصل شانزدهم در اختیار داشتند هیچ گارانتی لازمی برای قهرمانی در لیگ آینده و پایان دادن به ناکامی‌های سال‌های اخیر ندارند. بی‌تعارف استقلال اگر با همین بازیکنان راهی لیگ هفدهم شود ممکن است دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه بماند.

لیگ آینده لیگ دشواری است. لیگی که تیم‌ها می‌کوشند از همان ابتدا در کورس مدعیان قهرمانی قرار بگیرند. سپاهان فصل بعد را هرگز با سپاهانی که این فصل دیدیم قیاس نکنید. یحتمل تراکتوری‌ها هم با تغییراتی که در کادر فنی خود ایجاد می‌کنند، با انگیزه‌های تازه گام به میدان خواهند گذاشت. البته برای استقلال مهم ترین مساله پرسپولیس است. تیمی که علاوه بر حفظ بازیکنان این فصل دو بازیکن مهم را جذب کرده...

پیوستن شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا به جمع قرمزپوشان پایتخت و به موازات آن بی‌تحرکی استقلال در نقل و انتقالات نگرانی‌هایی میان هواداران این تیم به وجود آورده است و جسته و گریخته در صفحات مجازی می‌بینیم که استقلالی‌ها نسبت به این موضوع ابراز ناراحتی می‌کنند. شاید توقع استقلالی‌ها از مدیران باشگاه استقلال این بوده که همچون رقیب سنتی از مدت‌ها قبل در راستای به خدمت گرفتن ستاره‌های لیگ برتر اقدام کنند اما تا به امروز هیچ بازیکن جدیدی به جمع استقلالی‌ها اضافه نشده است.


از سویی هر روز خبرهای نگران‌کننده‌تری درباره احتمال جدایی کاوه رضایی و جابر انصاری به گوش می‌رسد. بازیکنانی که می‌گویند از تیم‌های قطری پیشنهادهایی دارند. بی شک اگر این دو از جمع آبی‌پوشان پایتخت جداشوند، یافتن جایگزین برای آنها سخت و دشوار می‌شود. تجربه نشان داده در پایان هر لیگ تعداد انگشت شماری بازیکن شاخص معرفی می‌شوند که تا به امروز دو بازیکن در تور پرسپولیس گرفتار شده‌اند.


گرچه هفته پیش سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده نمی‌تواند بازیکن جدید خارجی به خدمت بگیرد اما ظاهرا پرسپولیسی‌ها از یک موضوع اطمینان دارند. اینکه به لحاظ قانونی سازمان لیگ نمی‌تواند مانعی سر راه آنها شود تا وقتی که فیفا حکمی علیه‌شان نداده است. به هر حال هرچه هست باشگاه پرسپولیس هم با یکی از مدافعان میانی طراز اول به نام شجاع خلیل‌زاده قرارداد منعقد کرده و هم گادوین منشا را به رغم تمام تهدیدها در اختیار گرفته و حتی پیش قسط اول قرارداد این بازیکن را هم پرداخت کرده اما هنوز در استقلال خبری از جذب بازیکن نیست.


پرسپولیسی‌ها حتی برای تضعیف استقلال هم برنامه‌هایی دارند و از مدت‌ها قبل فرشید باقری در فهرست برانکو قرار گرفته است. بازیکنی که در تفکرات منصوریان جایی ندارد و در فصلی که گذشته کمتر به بازی
گرفته شده است.


البته منصوریان در هفته‌های اخیر و با اطلاع از تمایل قطعی پرسپولیس برای جذب باقری کوشش‌هایی در راه حفظ این بازیکن داشته و او را بازی داده اما بعید است که باقری با وضعیت موجود تمایلی به ماندن در استقلال داشته باشد وحتی اگر به پرسپولیس نرود جایی خواهد رفت که در ترکیب قرار بگیرد و مدت‌ها روی نیمکت نباشد. در شرایطی که تهدیدهایی بر جدایی بازیکنان وجود دارد در راستای جذب بازیکنانی که نامشان از سوی منصوریان به مدیریت باشگاه استقلال داده شده هیچ اقدامی صورت نگرفته و باشگاه در حال کشتن وقت است.


در این میان برخی کانال‌های نزدیک به باشگاه استقلال که دنبال‌کننده‌های کمی هم ندارند می‌کوشند با خبرسازی‌هایی اوضاع را خوب جلوه دهند. برای مثال حوالی ظهر دیروز یکی از همین کانال‌های خبری درباره پاتک استقلال به پرسپولیس منتشر شد تا کمی هواداران را به جذب بازیکنی از پرسپولیس امیدوار کند اما خبر فوق صحت ندارد چون تا به امروز بودجه‌ای برای جذب بازیکن جدید در استقلال تعریف نشده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین