اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۳۵۲
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران،‌ گفت: قراردادم با نفت تمام شده اما راجع به آینده فوتبالی هم حرفی نمی‌زنم چون هر صحبتی انجام دهم شائبه‌برانگیز می‌شود.
۱۷:۲۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| سجاد شهباززاده در گفت‌وگویی، در خصوص قهرمانی تیم فوتبال نفت تهران در جام حذفی، گلی که در این بازی زد و شرایطش برای آینده فوتبالی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

با اینکه در نیم‌فصل به نفت آمدی اما مثل بازیکنان این تیم روزهای سختی را سپری کردی.

بله، درست است با اینکه من مدت کوتاهی در نفت حضور داشتم شرایط خوبی نداشتم چرا که باشگاهی وجود نداشت که وضع خوب یا بد داشته باشد و از نظر مسائل مالی هم در مضیقه بودیم. برخلاف قول‌هایی که در زمان انعقاد قرارداد به من داده بودند هیچ کدام عملی نشد اما باید صادقانه بگویم که از کار با این کادر فنی و بازیکنان لذت بردم و راضی هستم. ما بازی‌های خوبی انجام دادیم و با اینکه به عنوان مهاجم نوک بازی نکردم اما همه از من توقع گلزنی داشتند. با اینکه من کمی از شرایط لیگ ایران دور بودم اما رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردم و خوشحالم که فصل را خوب تمام کردیم.

می‌توان این گونه گفت که مهمترین گل فصل تیم نفت تهران را زدی. قبول داری؟

قطعاً‌ همین طور است به هر حال ما برای این بازی انگیزه‌های بسیار زیادی داشتیم. ما می‌خواستیم برای خودمان قهرمان شویم نه برای هیچ مدیر یا مسئولی در باشگاه. این مسأله باعث شد تا انگیزه ما برای این بازی بسیار زیاد شود.

قبول داری که پنالتی تراکتورسازی که میلاد فراهانی آن را مهار کرد نفت را زنده کرد؟

نمی‌توان گفت اگر آن پنالتی گل می‌شد همه چیز تمام شده بود اما کار میلاد فراهانی واقعاً ارزشمند بود و به اعتقاد من تأثیر بسیار زیادی در نتیجه دیروز داشت. او با آن پنالتی که مهار کرد باعث شد شروع کار ما از آنجا استارت بخورد.

اما به هر حال بازیکنان تراکتورسازی شب گذشته در مصاحبه‌هایشان مدعی بودند که داور به سود نفت سوت زده است، نظرت در این خصوص چیست؟

واقعاً این حرف الان از شما می‌شنوم هر چقدر که فکر می‌کنم صحنه‌ای نیست که بخواهم بگویم داور به سود ما سوت زده باشد. اتفاقاً فکر می‌کنم اگر تیمی هم متضرر شده باشد ما بودیم. به طور مثال صحنه‌ای که در اواخر بازی روی عیسی آل‌کثیر رخ داد یک پنالتی صد درصد بود چون من خودم از نزدیک صحنه را می‌دیدم اما داور توجهی نکرد.

شب گذشته علی دایی بیشتر از سایر بازیکنان با تو خوشحالی کرد چه صحبت‌هایی بین‌تان ردوبدل شد؟

ما خوشحالی عمیقی برای این قهرمانی داشتیم،‌ این موضوع هم برمی‌گشت به سال سختی که پشت‌سر گذاشتیم هر چند که من فقط چند ماه کنار این بچه‌ها بودم. اما به هر حال ما سال بسیار سختی را سپری کردیم. این موضوع هم نشان می‌داد که چقدر مصمم هستیم تا قهرمانی را به دست بیاوریم. خوشحالی عمیق ما این موضوع را نشان می‌داد.

با اینکه قراردادت با نفت تمام شده اما آینده‌ات چگونه رقم می‌خورد؟

قرارداد من تمام شده اما شما ببینید اصلاً در باشگاه نفت کسی وجود دارد که بخواهد آینده این باشگاه را در نظر بگیرد یا نه؟ من الان نمی‌خواهم به این مسائل فکر کنم اما چیزی که وجود دارد این است که باید ابتدا وضعیت باشگاه نفت مشخص شود تا تکلیف بازیکنان این تیم معلوم گردد.

آینده خودت را نگفتی که چطور رقم خواهد خورد؟

الان نمی‌خواهم راجع به آینده‌ام صحبت کنم هر حرفی که بزنم شاید تعبیرهای گوناگونی را داشته باشد اما قطعاً تا چند روز آینده مشخص می‌شود که وضعیت من چطور خواهد بود.

مدت‌هاست که صحبت از بازگشتت به استقلال هم به گوش می‌رسد، واکنش‌ات به این پیشنهاد چیست؟

الان نمی‌خواهم راجع به آینده‌ام حرفی بزنم شاید هر صحبتی که انجام بدهم شائبه‌برانگیز شود اما مطمئناً روزهای آینده تکلیف من را مشخص خواهد کرد.

در نیم‌فصل پیشنهاد خوبی از پرسپولیس داشتی اما به این تیم نیامدی دلیلش چه بود؟

در نیم‌فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم که تیم نفت را انتخاب کنم و به جز مسائل مالی از انتخابم راضی هستم چون سال خوب فوتبالی را پشت‌سر گذاشتم و شرایط خوبی هم داشتم.

تجربه حضور کوتاه‌مدت در فوتبال اروپا و لیگ ترکیه برایت چطور بود؟

خیلی زیاد تجربه گران‌بهایی به دست آوردم و فکر می‌کنم که کمک زیادی به من کرده باشد. شاید در این چند هفته کسی بازی‌های ما را ندیده باشد و خیلی‌ها بر اساس گلزنی قضاوت می‌کنند اما باید بگویم که تأثیر فوتبال ترکیه روی فوتبال من خیلی به دردم خورد.

گلی که شب گذشته به تراکتورسازی زدی هم تا حدودی شبیه به گلی بود که با تیم آلانیا اسپور به گالاتاسرای زدی؟

بله، الان که فکر می‌کنم می‌بینم بی‌شباهت به گلی که به گالاتاسرای زدم نبود.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری