اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۳۴۳
مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: بازی استقلال با العین با تمامی دیدار‌های مرحله گروهی متفاوت است و بازیکنان باید انرژی بیشتری برای این دیدار بگذارند.
۱۵:۲۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگویی، درخصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از برتری مقابل التعاون عربستان و شرایط این تیم برای دیدار با العین گفت: به اعتقاد من استقلال به قرعه سختی خورد و العین تیم بسیار خوبی است.

وی افزود: این تیم همیشه در آسیا خوب کار کرده و یکبار هم عنوان قهرمانی را بدست آورده است. العین از تیم‌های ریشه‌دار آسیا محسوب می‌شود و به نظرم استقلال بازی سختی پیش رو دارد. شرایط در این مرحله کاملاً متفاوت است و بازیکنان استقلال هم باید تمرکز بیشتری داشته باشند و هم انرژی بیشتری خرج کنند.

مربی فصل گذشته استقلال تاکید کرد: لیگ تمام شده و بازیکنان در اختیار باشگاه هستند مطمئنا استقلال از این فرصت می‌تواند استفاده کند اگرچه معتقدم العین استقلال را آنالیز کرده و صد درصد برای این بازی برنامه دارد.

وی ادامه داد: عمر عبدالرحمان بهترین بازیکن سال آسیا در این تیم بازی می‌کند و هر لحظه می‌تواند بازی را به نفع تیمش برگرداند. شنیده‌ام  ابراهیمی مصدوم شده ولی امیدوارم او برسد و اگر استقلال می‌خواهد عبدالرحمان را مهار کند باید منطقه‌ای به فکر این بازیکن باشد. این بازیکن آنقدر توانمند است که از بین سه نفر می‌تواند فرار کند و این برگ برنده تیم حریف است. اگر بازیکنان استقلال یک لحظه از این بازیکن غفلت کنند مطمئنا پشیمان خواهند شد.

دین‌محمدی در ادامه گفت‌وگو با فارس، درخصوص حضور بازیکنان جوانی مثل نورافکن در ترکیب آبی‌پوشان گفت: نورافکن جوان هست ولی او 4 سال است که در استقلال بازی می‌کند و بازیکن بی‌تجربه‌ای نیست. محسن کریمی هم دقیقا همین شرایط را دارد و سید مجید حسینی نیز در سه سال گذشته فقط در یکسال در استقلال حضور نداشت. اگر می‌بینید منصوریان حالا از اینها استفاده می‌کند به خاطر این است که آنها با تجربه‌ شد‌اند و سرمربی استقلال در حال برداشت است. همین برزای دو فصل پیش به استقلال اضافه شد و بازیکن امسال نیست، اینها همه می‌تواند در عملکرد تیمی استقلال تاثیرگذار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر او آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات چقدر نیاز به تغییر دارند، گفت: به نظر من استقلال باید بازیکن بگیرد اما مهمترین نکته در حال حاضر تمرکز بازیکنان روی مسابقه با العین است. اگر نقل و انتقالات استقلال رسانه‌ای شود مطمئن باشید در روحیه بازیکنان این تیم تاثیر می‌گذارد. سال گذشته به خاطر هیاهوی نقل و انتقالات استقلال خیلی راحت شهباززاده را از دست دادند و رسانه‌ای کردن این نقل و انتقالات برای تیم مشکل ایجاد کرد از نظر من استقلال بازیکن دارد و فقط نیاز به چند تغییر در یکی دو پست دارد که قطعا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین