اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۲۸۹
هافبک استقلال تهران هنوز هم علاقه ای ندارد در این تیم بماند و فوتبالش را ادامه دهد.
۰۵:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  فرشید باقری هافیک استقلال تهران فصل خوبی را با پیراهن این تیم پشت سر نگذاشت. او که با هزار امید و آرزو از صبای قم به استقلال تهران آمد با انتقادات تند و تیز هواداران اسقلال تهران روبرو شد تا جایگاه خود را رفته رفته در ترکیب اصلی این تیم از دست دهد. باقری حتی اسیر جنگ های مدیریتی هم شد. تا جایی که وزیر پیشین ورزش و جوانان به میزان قرارداد این بازیکن اشاره کرد.
 
باقری که یک فصل دیگر با استقلالی ها قرارداد دارد در هفته های اخیر فرصت بازی کردن پیدا کرد تا توانایی هایش را بروز دهد. اتفاقا عملکرد هافبک آبی ها دلربا هم بود تا حالا استرس از دست دادن این بازیکن به جان آبی ها بیفتد. با این حال باخبر شدیم فرشید باقری که پیشنهاد جدی از پرسپولیس دارد هیچ تمایلی برای ماندن در جمع شاگردان منصوریان ندارد و اعلام کرده است رضایتنامه اش را پس از بازی برگشت مقابل العین امارات در مرحله یک هستم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می خواهد.
 
باقری حاضر است رضایتنامه اش را با هر قیمتی دریافت کند تا به تیم دیگری رفته و مجال بازی کردن در جمعی را پیدا کند که از مدیریت تا بازیکن، قبولش دارند. چیزی که او در استقلال تهران اصلا ندیده است.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری