اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۲۸۷
مسئولان باشگاه استقلال در این روزها حسابی به دنبال اجرای درخواست های نقل و انتقالاتی علیمنصور هستند.
۰۴:۳۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا منصوریان که برنامه بلندبالایی برای تیمش در نظر گرفته، فعالیت خود را برای رسیدن به اهدافش آغاز کرده است.

در همین راستا خبرهای رسیده از باشگاه استقلال نشان می دهد فعالیت نقل و انتقالاتی آبی های تهرانی اقدامات مثبتی در پی داشته است که با هم مهم‌ترین آنها را مرور می‌کنیم؛

سجاد هفته آینده آبی می‌شود


سجاد شهباززاده، مهاجم نفت تهران پس از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز از نفتی‌ها خداحافظی می‌کند تا به استقلال تهران بپیوندد. از قرار معلوم مدیران استقلال می‌خواهند خیلی زود با او قرارداد امضا کنند تا از زیر بار فشار هواداران آبی‌پوش مبنی بر کندی در جذب بازیکن دلخواه‌شان خارج شوند. شهباززاده به احتمال بسیار زیاد اواسط هفته آینده به باشگاه استقلال می‌رود تا با این تیم قرارداد ببندد.



درخواست استقلال از رابسون


رابسون جانواریو عملکرد بسیار درخشانی در ترکیب استقلال تهران در رقابت‌های این فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته است. با این حال قرار است مسئولان استقلال تهران از او تخفیف بگیرند تا قراردادش را تمدید کنند؛ در غیر این صورت رابسون جایی در جمع شاگردان منصوریان برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

جباری خواهان بازگشت


مجتبی جباری، هافبک فصل گذشته الاهلی قطر به فکر بازنشستگی است. همین موضوع سبب شده تا او به فکر خداحافظی با پیراهن استقلال بیفتد. باخبر شدیم جباری در گفت‌وگویی که با منصوریان در دوحه قطر داشته علاقه خود را برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان پایتخت اعلام کرده است. جالب اینجاست جباری هیچ شرطی نظیر کاپیتانی و حضور تضمینی در ترکیب اصلی هم اعلام نکرده. او منتظر اقدام مدیران باشگاه استقلال برای مذاکره است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری