اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۲۰۰
رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: طبق مصوبه هیأت رئیسه، تیم‌های بدهکار اجازه نقل و انتقالات را ندارند و ما هم نمی‌گذاریم.
۱۴:۲۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حیدر بهاروند در مورد حضور در شلمچه و رونمایی از جام قهرمانی در این منطقه اظهار داشت: مراسم خوبی بود، وقتی آدم به اینجا می‌آید حال و هوایش عوض می‌شود و یاد زمان جنگ و ایثاگری‌های مردم کشورمان می‌افتیم که هیچ وقت از یادمان نمی‌رود. ما هر چه داریم از شهدا داریم، در منطقه‌ای که بدترین شرایط امنیتی را دارد، ما در امنیت خوبی به سر می‌بریم و این به خاطر خون شهدا است.

وی ادامه داد: اگر اینجا آمدیم که مسابقه را برگزار کنیم، فقط به این خاطر بوده که بگوییم شهدا یادتان هستیم و نمی‌توانیم ایثارگری‌های شما را جبران کنیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد وضعیت تیم‌های بدهکار و نحوه جذب بازیکن گفت: مصوبه‌ای ابلاغ شده و تیم‌های بدهکار نمی‌توانند بازیکن جذب کنند، ما قبلاً هم گفتیم، اما اگر هیأت رئیسه مصوبه را تغییر دهد ما هم همان را اجرا می‌کنیم، اما در حال حاضر اجازه نقل و انتقالات به تیم‌هایی که بدهکار باشند و پرونده انضباطی داشته باشند نمی‌دهیم، فرقی هم نمی‌کند چه تیمی باشد.

بهاروند در مورد اینکه آیا اسامی این تیم‌ها اعلام شده است یا خیر، گفت: اسم نمی‌بریم اما چند تیم هستند که پرسپولیس هم یکی از آنها محسوب می‌شود، اگر مشکلات را حل نکنند قطعاً اجازه نمی‌دهیم، لیست تیم‌ها را به چه کسی باید اعلام کنیم؟ باشگاه‌ها خودشان می‌دانند.

وی در مورد اینکه منشا قرارداد دو ساله با پرسپولیس امضا کرد و شرایط چگونه خواهد بود، گفت: این قرارداد هنوز پیش ما نیامده است و تا زمانی هم که نیاید اعتباری ندارد، در هر حال ما باید تأیید کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری