اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۱۴۸
هافبک استقلال می‌گوید که بازیکنان تیمش از رویارویی احتمالی با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا استقبال می‌کنند.
۰۵:۰۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| جابر انصاری که شب گذشته یکی از دو گل استقلال برابر التعاون را به ثمر رساند، گفت‌وگوی جالبی انجام داد که در ادامه آن را می‌خوانید:

* چقدر امیدوار بودید که بتوانید التعاون را شکست دهید؟


ما از همان ابتدا هم برای پیروزی به میدان رفتیم و شما دیدید که چقدر ترکیب تهاجمی در زمین داشتیم. از همان دقایق ابتدایی بازی به دروازه التعاون حمله کردیم و فقط در دقایقی که گل دریافت کردیم چند دقیقه جریان بازی از دستمان خارج شد.

* خیلی‌ها می‌گفتند استقلال برای روبه‌رو نشدن با الاهلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای پیروزی به میدان نمی‌رود.


اصلا چنین چیزی نبود و فکر می‌کنم آنها که بازی ما را دیدند به خوبی می‌‌دانند که چقدر برای این بازی انگیزه داشتیم. ما با تمام توان به میدان رفتیم و اگر نمی‌خواستیم برنده شویم اصلا اینقدر تهاجمی بازی نمی‌کردیم.

* در مورد گلی که زدی صحبت کن. چطور با وجود اینکه در پست وینگر چپ و راست بازی می‌کنی اینقدر راحت در موقعیت گلزنی قرار می‌گیری؟


من همیشه در بازی تلاش می‌کنم که وقتی حمله از طرف مخالف پست من است به خط حمله اضافه شوم و بتوانم در گلزنی به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. به نظرم در بازی‌هایی که برای استقلال به میدان می‌روم به خوبی خودم را در موقعیت گل قرار می‌دهم و همین می‌شود که می‌توانم گلزنی کنم.

* در جریان هستی که 2 گل آخر تو برابر سپاهان و التعاون با پاس‌های کاوه رضایی به ثمر رسیده است؟


فقط این را بگویم که کاوه رضایی از نظر من یک فوتبالیست فوق‌العاده است. او به جز اینکه در گلزنی کاملا موفق است و ضربه آخر را به خوبی می‌زند، در ارسال پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش هم یک نابغه است. در این دو بازی کاوه پاس‌هایی به من داده که حیفم آمد آنها را گل نکنم. او واقعا در روند تهاجمی تیم نقش مثبتی دارد.

* فکر می‌کنی استقلال می‌تواند به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند؟


صددرصد این اتفاق می‌تواند بیفتد چراکه سایر تیم‌هایی که در غرب آسیا هستند هم چندان از تیم‌های همگروه ما قوی‌تر نیستند. بازی در مراحل پایانی لیگ قهرمانان بسیار سخت می‌شود ولی من فکر می‌کنم با تمرکز بالا چندان دور از ذهن نیست که بتوانیم به مراحل پایانی راه پیدا کنیم.

* در مورد رویارویی با العین چه نظری داری؟


العین یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیا است و در سال‌های گذشته شرایط خوبی را تجربه کرده است اما فراموش نکنید آنها باید برابر یک تیم دو ستاره بازی کنند، تیمی که با دو قهرمانی در آسیا و بارها حضور در مراحل پایانی این رقابت‌ها از شخصیت لازم برخوردار است و مطمئن باشید العینی‌ها در ورزشگاه آزادی روز بسیار سختی را پشت سر خواهند گذاشت.

* تو بعد از گلی که به التعاون زدی شادی گل مخصوصی با علیرضا منصوریان انجام دادی. اینکه تمام بازیکنان ترجیح می‌دهند شادی بعد از گلشان را با سرمربی تیم قسمت کنند، از پیش تعیین شده است؟


ما همه آقای منصوریان را دوست داریم و ایشان با همه بازیکنان رفیق است و رابطه نزدیکی دارد. همه ما دوست داریم شادی گل‌های منحصر به فردی انجام بدهیم و واقعا در این زمینه علی آقا به ما کمک می‌کند.

* و سوال پایانی؛ ممکن است در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس روبه‌رو شوید، در مورد این موضوع چه نظری دارید؟


من واقعا از چنین اتفاقی استقبال می‌کنم چراکه فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد هواداران دو تیم بازی زیبایی می‌بینند. در تاریخ بازی‌های دو تیم خیلی کم پیش آمده که این دو تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با هم روبه‌رو شوند و فکر می‌کنم اتفاقی نادر و جذاب در فوتبال ایران خواهد افتاد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری