اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۱۱۴
مدیر کل ورزش جوانان آبادان با حضور در جمع خبرنگاران به آنها خوشامد گفت.
۲۰:۰۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| خادم‌علی تهذیبی مدیر کل اداره ورزش جوانان شهر آبادان در جمع خبرنگاران اعزامی از تهران حاضر شد و به آنها خوشامد گفت.

تهذیبی در سخنان کوتاهی برای خبرنگاران اظهار کرد: من خودم خبرنگار بودم و آقای افشین حیدری مدیر کل ورزش وجوانان استان هم سابقه خبرنگاری دارند و در روابط عمومی‌ها کار کرده‌ایم. ما به مناسبت ایام نیمه شعبان به شما خوشامد می‌گوییم و امیدواریم اقامت خوبی در شهرستان آبادان داشته باشید.

* افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز از طریق تلفن به خبرنگاران خو‌شامد گفت و برای جامعه رسانه کشور آرزوی موفقیت کرد.

* علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی به دلیل محرومیت شرکت نکرد و محمد دایی برادرش را به نشست فرستاد.

* هوای آبادان و خرمشهر گرم است اما گفته می‌شود در زمان آغاز مسابقه شرایط هوا نسبتاً مطلوب می‌شود و دما حدود 36 درجه خواهد بود.

* بلیط مسابقه فردا که فینال جام حذفی است 5 هزار تومان است.

* ظاهراً شماری از هواداران تبریزی که هوادار تراکتورسازی هستند فردا خود را به خرمشهر و آبادان می‌رسانند تا این بازی را از نزدیک ببینند.

* تراکتورسازی از روز سه‌شنبه در خوزستان و آبادان حضور دارد و خود را برای فینال آماده می‌کند اما تیم نفت تهران امروز عصر خود را به شهر آبادان رسانده است.

* قرار است مهدی تاج رئیس فدراسیون، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی نیز در مسابقه فینال به عنوان تماشاگر ویژه حضور داشته باشند.

* فینال جام حذفی فردا ساعت 20:30 در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر آغاز می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری