اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۰۶۲
مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: اشتباه خورشیدی در بازی مقابل استقلال خوزستان یک اشتباه مهلک بود و در سرنوشت تیم ما تأثیر گذاشت.
۱۶:۲۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| میثم مجیدی در گفت‌وگویی در مورد سقوط صبا به لیگ دسته اول گفت: ما بیشتر از اینکه به پرسپولیس خرده بگیریم که چرا با تیم دومش مقابل سیاه‌جامگان بازی کرد باید در مورد داور بازی صبا - استقلال خوزستان صحبت کنیم که یک اشتباه مهلک انجام داد. اگر گل سالم ما قبول می‌شد با نتیجه 2 بر صفر به رختکن می‌رفتیم و همه چیز تغییر می‌کرد، اما متأسفانه اشتباه خورشیدی باعث سقوط تیم ما شد.

وی در ادامه افزود: ما فقط با اشتباه داوری حذف شدیم و هر چقدر هم صحبت کنیم حتماً دپارتمان داوری فقط می‌خواهد بگوید که داور اشتباه کرده است. این اشتباه باعث ناراحتی مردم قم شد و این درحالی است که دیگر چیزی تغییر نخواهد کرد. کمیته داوران می‌تواند هر چقدر دلش می‌خواهد خورشیدی را محروم کند، ولی این اتفاق چه چیزی به ما می‌دهد و چه چیزی را تغییر خواهد داد؟! متأسفانه عملکرد داور باعث شد تا به لیگ دسته اول سقوط کنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم همچنین خاطر نشان کرد: من از مردم قم عذرخواهی می‌کنم. ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم، ولی شرمنده آنها شدیم.

مجیدی در پاسخ به سؤالی در مورد آینده‌اش اظهار داشت: قرارداد من با صبا به پایان رسیده است. یکی دو پیشنهاد دارم، ولی عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: مجیدی صبای قم
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری