اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۰۱۳
دیروز شنیده می‌شد نماینده ویارئال نه برای دیدن بازی بیرانوند بلکه برای تماشای مهدی طارمی به ورزشگاه آمده بوده.
۱۱:۰۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا بیرانوند مقابل الوحده روز عجیبی را پشت سر گذاشت؛ گل بد خورد و بعد از کمی اعتراض تشویق شد و بعد از بازی هم برای آزمایش دوپینگ رفت که با کلی تاخیر بیرون آمد.

بیرانوند در مصاحبه‌اش از پیشنهاد باشگاه اسپانیایی پرده برداشت و اظهار کرد این باشگاه حاضر است بیشتر از مبلغ 500 هزار یورو بابت رضایتنامه‌اش پرداخت کند. البته بیرانوند نامی از باشگاه ویارئال بر زبان نیاورد اما عنوان کرد نماینده باشگاه اسپانیایی دیدار پرسپولیس مقابل الوحده را از نزدیک تماشا کرده است. گفته می‌شود باشگاه ویارئال اسپانیا که دوشنبه شب نماینده‌اش را به استادیوم آزادی فرستاده بوده قصد دارد با مسوولان باشگاه پرسپولیس مذاکره کند. البته دیروز شنیده می‌شد نماینده ویارئال نه برای دیدن بازی بیرانوند بلکه برای تماشای مهدی طارمی به ورزشگاه آمده بوده و با توجه به شرایط متفاوت بیرانوند و طارمی در این بازی اگر خبر دوم درست باشد انتقال مهاجم پرسپولیس به لالیگا را باید جدی‌تر گرفت.


روز گذشته ترکاشوند مسوول نقل و انتقالات باشگاه هم پیشنهاد اسپانیایی به بیرانوند را تکذیب کرد: «من چیزی درباره حضور نماینده ویارئال در ورزشگاه آزادی نشنیدم. فکر می‌کنم یک تیم ترکیه‌ای خواهان بیرانوند است ولی این بازیکن با ما قرارداد دارد.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری