اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۸۰۱
با بسته شدن پرونده رقابت های لیگ شانزدهم همه نگاه ها به نقل و انتقالات تابستانی معطوف شد.
۲۲:۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بازار داغ تابستانی فوتبال ایران این بار زودتر از هر زمان دیگر آغاز شد چون برخی باشگاه ها از مدت ها قبل و بر اساس قانونی که رفته رفته در فوتبال ایران جا افتاده مذاکره با برخی ستاره های مد نظر خود را آغاز کرده و بهانه آنها نیز اتمام قرارداد این ستاره ها در تابستان و بازیکن آزاد شدن این نفرات بود چون طبق قوانین فیفا چنین بازیکنانی 6 ماه قبل از اتمام قرارداد می توانند برای آینده خود تصمیم بگیرند.

از همین رو بازیکنانی که در تابستان آزاد شناخته می شوند بیشتر از همه در تیررس باشگاه ها قرار گرفتند از جمله یکی از ستاره های سرشناس فوتبال ایران که گفته می شود با جدایی از تیم فعلی و کوچ به پدیده سورپرایز بزرگی برای تابستان داغ ایران رقم خواهد زد. این بازیکن که در سال های گذشته همواره یکی از سوژه های داغ بازار نقل و انتقالات بوده ورکورد گران ترین قرارداد تاریخ ایران را با باشگاهی صنعتی به نام خود ثبت کرده این بار هم قصد دارد بار دیگر رکورد جا به جایی ها را بشکند.

این ستاره که مشکلات پنهان و آشکار فراوانی با مربیان فعلی دارد حتی پا را فراتر گذاشته و در مشهد منزل مسکونی شیک و مجللی در یکی از مناطق اعیان نشین و خوب این شهر خریداری کرده تا زمینه برای کوچ خانوادگی به این شهر را فراهم کند. اقدامی که تمام نزدیکان او را از تصمیم این بازیکن مطلع کرده و از حالا بسیاری او را خرید جنجالی پدیده در لیگ هفدهم می نامند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری