اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۴۵۲
در صورت رسیدن به توافقات قطعی و فراهم شدن خواسته‌های سعد ناطق این مدافع عراقی برای امضای قرارداد با پرسپولیس تا روز جمعه به تهران خواهد آمد.
۰۴:۱۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  مسئولان باشگاه پرسپولیس در جهت تقویت تیم سرخ‌پوشان پایتخت و در راستای جذب بازیکنانی که مدنظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس هستند، باب مذاکره را با برخی از بازیکنان باز کرده‌اند که سعد ناطق مدافع عراقی تیم نیرو هوایی عراق هم یکی از این بازیکنان است.

این بازیکن که مدت‌هاست صحبت حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسد با وجود پیشنهادهای خوبی که از برخی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس دریافت کرده، اما علاقمند است تا در صورت فراهم بودن شرایط، فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد.

این بازیکن 23 ساله در صورتی که یه تیم پرسپولیس بپیوندد جزو سهیمه بزرگسالان به حساب می‌آید ولی از آنجاکه لیست پرسپولیس جای خالی دارد، حضور او می‌تواند به پر شدن لیست سرخ‌پوشان با حضور بازیکنان باکیفیت کمک کند.

مذاکرات با این بازیکن عراقی از نیم‌فصل لیگ شانزدهم آغاز شد اما ناطق در نهایت نتوانست وارد ایران شود. با این‌همه مسئولان پرسپولیس کماکان با این بازیکن مذاکره کردند و طبق پیگیری‌ها، توافقات خوبی هم به دست آمده است و فقط در برخی از جزئیات چانه‌زنی‌ها و صحبت‌هایی در جریان است که در صورت حل شدن آن، این مدافع عراقی را باید پرسپولیسی‌ بدانیم.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و مسائل موردنظر ناطق مورد موافقت مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد، این بازیکن 23 ساله عراقی تا روز جمعه به تهران می‌آید تا قراردادش را امضا کند. از طرف دیگر به دلیل فشردگی مسابقات نیروهای هوایی عراق، ناطق فرصت کافی برای حضور در ایران و مذاکرات رودررو با پرسپولیسی‌ها نداشت اما چنانچه توافقات قطعی حاصل شود، تا آخر هفته جاری سعد ناطق وارد تهران خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین