اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۴۱۰
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید احضار او به کمیته اخلاق شایعه‌ای است که یک سری افراد مریض برایش به وجود آورده‌اند.
۲۲:۱۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دیدار هفته پایانی مقابل فجر سپاسی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. پیروزی فجر در این دیدار باعث بقای این تیم در لیگ آزادگان شد تا خیبر خرم‌آباد به لیگ ۲ سقوط کند. پس از این بازی، مسئولان خیبر این ادعا را به میان آوردند که بازیکنان آلومینیوم در این بازی کم‌کاری کرده تا فجری‌ها پیروز از زمین بازی بیرون بیایند.

مهدی پاشازاده درباره ادعای خیبری‌ها اظهار کرد: اصلا چنین چیزی واقعیت ندارد. در لیگ برتر خودمان هم دیدیم که بیرانوند و رحمتی بعضی اوقات اشتباه می‌کنند و با اشتباهات فاحش گل‌ها بدی می‌خورند. کسانی که فوتبال را نمی‌فهمند این ادعا را کردند. راجع به چیزی که وجود ندارد نباید صحبت کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره شرایط فنی دیدار آلومینیوم و فجر گفت: این بازی هم مثل بازی‌های دیگر بود. تیم فجر در چند هفته اخیر خیلی خوب کار کرده بود و این دیدار برای آن‌ها حکم مرگ و زندگی را داشت و با تمام وجود بازی کردند. آن‌ها خوب بودند و در دقایق آخر توانستند گل بزنند.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که آیا او و دو بازیکن این تیم به کمیته اخلاق احضار شده‌اند، گفت: نه چنین چیزی صحت ندارد. این ادعا را یک سری افراد منفعت‌طلب که در اراک منفعت‌شان به خطر افتاده بر سر زبان‌ها انداختند. مردم اراک هم می‌دانند این افراد چه کسانی هستند. این افراد سمپاشی می‌کنند تا باشگاه را در اختیار بگیرند. آن‌ها یک سری مریض هستند که الان چون منافع‌شان به خطر افتاده می‌خواهند در مسیر ما سنگ‌اندازی کنند. این مدل‌ها در فوتبال زشت و قدیمی شده که بخواهند به سکوها پول بدهند تا به نفع‌شان شعار بدهند. تمام عوامل باشگاه تا الان خوب کار کرده‌اند و از موقعی که محمودی و من به باشگاه آمده‌ایم نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.

او درباره آینده‌اش در باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد: باید شرایط باشگاه از لحاظ مالی مشخص شود. بازیکنان ما تنها ۳۰ تا ۳۲ درصد پول گرفته‌اند و بعد از خیبر و راه آهن آخرین دریافتی را داشتند. محمودی و اخوان در حال تلاش هستند تا بتوانند شرایط باشگاه را به حالت ایده‌آل درآورند. اولویت اول من آلومینیوم اراک است و اگر شرایط فراهم شود صددرصد در این تیم می‌مانم.

پاشازاده در ادامه درباره شرایط فصل ۹۶-۹۵ لیگ آزادگان خاطرنشان کرد: شرایط سال به سال بهتر شده، هم از نظر برنامه‌ریزی و هم از نظر برگزاری بازی‌ها و هم از نظر اینکه تیم‌های خصوصی وارد مسابقه‌ها شده‌اند. شرایط خیلی بهتر از سال‌های گذشته است اما هنوز سرعت‌مان نسبت به ژاپن، کره و کشورهای عربی کند است. برخی از تیم‌ها هم مشکلات مالی زیادی دارند و این باعث می‌شود کیفیت پایین بیاید. مثلا در هفته‌ی پایانی استقلال اهواز به میدان نرفت و همین مسئله باعث پایین آمدن کیفیت مسابقه‌ها شد.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره شرایط این تیم در سالی که گذشت اظهار کرد: استقلال نتایج قابل قبولی گرفت. آن‌ها اول فصل نوسان زیادی داشتند. البته این یک مسئله عادی است که وقتی یک مربی وارد باشگاهی می‌شود که ۶۰ درصد اعضای آن عوض شده‌اند، کار برایش سخت باشد ولی خدا را شکر هواداران و مسئولان باشگاه صبر کردند و نتیجه آن را دیدند. خوشبختانه استقلال توانست به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر برسد. من امیدم به این تیم و جوانان این تیم زیاد است و امیدوارم مسئولان حمایت کنند و بازیکنان کلیدی در تیم بمانند. مطمئنا اگر مسئولان همراهی کنند، استقلال به جمع ۴ تیم برتر آسیا صعود می‌کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین