اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۲۱۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس بعد از قطعی شدن قهرمانی از روی شکم سیری بازی کردند.
۱۸:۴۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  رحیم یوسفی در گفت‌وگویی، در مورد شکست پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان گفت:‌ سطح این بازی در سطح محلات بود و با شکست سرخ‌پوشان شرایط بدتر هم شد. به خاطر دیدار پرسپولیس مقابل الوحده برانکو تعدادی از بازیکنان را بیرون گذاشت و از نفرات ذخیره استفاده می‌کرد. در شرایطی که می‌توانست از بازیکنان اصلی هم بهره ببرد و مشکلی به وجود نمی‌آمد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میدان‌ دادن به بازیکنان جوان نمی‌تواند تصمیم خوبی باشد،‌ خاطرنشان کرد: اتفاقاً این کار بسیار خوب است اما اینکه کل تیم به یکباره برای یک بازی عوض شود حرکت قشنگی نیست. برانکو در مسابقات قبلی از بازیکنان ذخیره دو سه دقیقه استفاده می‌کرد در شرایطی که در دیدارهای قبل هم می‌شد از این بازیکنان بیشتر بهره گرفت اما یک مرتبه کل تیم تغییر کند حرکت خوبی نیست.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار مقابل الوحده امارات اظهار داشت: به دلیل ضعف پرسپولیس روی نیمکت دلم خیلی در مورد این مسابقه قوی نیست. پرسپولیس در بازی مقابل ذوب‌آهن هم عملکردش چنگی به دل نزد آنها مقابل ذوب‌آهن به تساوی راضی بودند و تعویض برانکو در دقیقه 90 این مسئله را نشان می‌داد اگر پرسپولیس روی ذوب‌آهن فشار می‌آورد می‌توانست این تیم را شکست دهد. به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان یک مقدار از روی شکم‌سیری بازی می‌کنند. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه بعد از اعتصاب، بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته است، اظهار داشت: همین اقدامات روی عملکرد تیم تاثیر گذاشته است. بعد از قهرمانی بازیکنان از روی شکم سیری بازی می‌کنند. تیم قوی باید روی نیمکت هم مهره های با صلابتی داشته باشد. در این شرایط بازیکنی که درون زمین است می‌داند اگر کمی افت کند بازیکن حاضر روی نیمکت در ترکیب اصلی جایش را می‌گیرد.  وقتی بازیکن می‌داند جایگزین ندارد نگران نیست و هر اتفاقی هم که بیفتد درون زمین می‌ماند. امیدوارم با تمام این مشکلات پرسپولیس مقابل الوحوده برنده شود و بتواند به مرحله بعد راه یابد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری