اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۲۱۰
یک سایت آفریقای جنوبی پس از انتخاب رسمی باکستر به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور مدعی شد که اختلاف 7 میلیون پوندی مانع حضور کی‌روش در جمع "بافانا بافانا" شد.
۱۸:۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بالاخره پس از حرف و حدیث‌های فراوان استوارت باکستر روز گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم آفریقای جنوبی معرفی شد تا همه چیز به صورت رسمی اعلام و نهایی شود.

ماه‌ها رسانه‌های آفریقای جنوبی خبر می‌دادند که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران مسئولیت هدایت "یافانا یافانا" را بر عهده خواهد گرفت.

خبر مذاکرات خیلی جدی رسانه‌ای می‌شد و بازتاب جدایی کی‌روش نیز ماه‌ها در رسانه‌های داخل ایران بازتاب داده می‌شد.

حالا باکستر سرمربی آفریقایی جنوبی شده و با این روند برخی رسانه‌های آفریقای جنوبی راحت‌تر به مسائل پشت پرده اخیر در چند ماه اخیر می پردازند.

سایت IOL آفریقای جنوبی پس از معرفی رسمی باکستر به عنوان سرمربی تیم ملی کشورشان با انتشار مطلبی نوشت: پیش از این قرار بود که تا پایان ماه فوریه 2017 از بین هرو رنارد و کارلوس کی‌روش یکی را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کند و این موضوع را مقامات فدراسیون فوتبال نیز تأیید کرده بودند اما اختلاف 7 میلیون پوندی فدراسیون فوتبال ایران با کی‌روش کاری کرد تا سرمربی پرتغالی ایران از نیمکت و سرمربیگری آفریقای جنوبی فاصله بگیرد.

در این بین رنارد شانس زیادی برای خود قائل شد اما اختلاف رقم قرارداد ماهیانه این مربی و مدیر برنامه‌هایش با فدراسیون آفریقای جنوبی نیزاین گزینه را کنار زد.

اکنون پس از ماه‌ها تعلل باکستر سرمربی آفریقای جنوبی شده و با توجه به کاستی‌های موجود و خللی که در چند ماه اخیر تیم ملی این کشورش به وجود آمده باید منتظر ماند و دید که این تیم آفریقایی با مربی جدیدش در عرصه‌های بین‌المللی چه نتایجی کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین