اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۱۳۳
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امسال شاهد لیگ گرم و جذابی بودیم.
۰۴:۲۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| فیروز کریمی بعد از شکست یک بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: اگرچه نتیجه بازی در سرنوشت دو تیم تاثیری نداشت اما یکی از زیباترین مسابقات لیگ را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: ارسال پاس‌های متعدد در جهت حفظ توپ و تغییر روند بازی باعث شده بود که بازی زیبایی را شاهد باشیم موضوعی که خیلی کم در تیم‌ها شاهد آن هستیم. البته شناخت دو تیم و کادر فنی از یکدیگر کامل بود و باعث شده بود شاهد گل‌های بیشتری نباشیم. هرچند که صحنه‌های زیبایی رقم خورد. در مجموع بازی زیبا و تماشاگر پسندی بود.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مربیان هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داشتند و با وجود اینکه پاسورهای خوبی در هر دو تیم بود نوع تفکرات به گونه‌ای بود که عمق را بستند و حریف به کناره‌ها برود اما هیچ کدام این کار را نکردیم.

کریمی با بیان اینکه لیگ پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشتیم عنوان کرد: در هیچ فصلی این چنین تیم‌های بزرگ بدون حاشیه امنیت نبودند امسال هیچ تیمی حاشیه امنیت نداشت. تیمی در آستانه سقوط مانند سیاه جامگان قهرمان لیگ را شکست می‌دهد و نتایجی رقم می‌خورد که قابل تصور نیست. از طرفی یکی از تیم‌های سقوط کننده در لحظه آخر در نایب قهرمان لیگ مشخص نیست که همین موضوع باعث جذابیت و استرس زیاد تیم‌ها شده بود.

وی افزود: امسال شاهد بهترین لیگ بودیم هرچند که از نظر فوتبالی شاید جذابیت لازم را نداشت که آن هم به خاطر استرس تیم‌ها از افتادن و کسب سهمیه بود. به سازمان لیگ بابت برگزاری مسابقات به بهترین شکل تبریک می‌گویم اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که احتمال عدم برگزاری یک مسابقه در یک روز وجود داشته باشد.

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: امروز هر دو تیم تلاش کردند تا به ضربه نهایی برسند حتی برخی مواقع دو تیم به 30 تا 4 ضربه هم می‌رسیدند اما با توجه به اینکه فارغ از استرس بازی کردیم به این جذابیت رسیدیم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری