اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۱۲۲
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگ آسیا است و همه دوست دارند در آن تیم بازی کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.
۲۳:۲۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  در چارچوب هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم استقلال تهران و سپاهان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

شجاع خلیل‌زاده در پایان این دیدار اظهار داشت: ما می‌توانستیم بازی را ببریم حالا تبریک می‌گویم به استقلالی‌ها که سه امتیاز بازی را به دست آوردند نتیجه باید مساوی می‌شد اما به استقلالی‌‌ها تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از بازی داخل رختکن استقلال رفتی،‌گفت: نه، امید ابراهیمی رفیق و بچه محل خوب من است آمده‌ام که من را تا یک جایی برساند. 

خلیل‌زاده در مورد درگیری با مهدی رحمتی گفت: مهدی بزرگ ما است و او از دوستان من است. با هم شوخی می‌کردیم. 

وی در مورد حضورش در تیم پرسپولیس گفت: الان فصل تمام شده و چند روز می‌روم استراحت کنم و بعد از دو تا سه روز آینده در مورد این موضوع تصمیم  می‌گیرم.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما با پرسپولیس قرارداد بسته‌اید و آیا این موضوع صحت دارد،‌گفت: نه،‌ چنین چیزی نیست من با هیچ تیمی قرارداد نبستم شنبه یا یکشنبه تکلیفم مشخص می‌شود.

بازیکن تیم سپاهان در واکنش به این سوال که خبرنگاران همه مسائل را رصد می‌کنند و در واقع همه خبرها را پیگیری می‌کنند از رنگ استوک، مچ‌بند شما یک طوری به پرسپولیسی‌ها نشان داده‌ای که شاید یکی دو ماه دیگر به عنوان بازیکن پرسپولیس مصاحبه کنید اگر چنین چیزی صحت دارد بگویید تا مردم بدانند،‌گفت:‌من باشگاه سپاهان را دوست دارم قراردادم تمام شده است دوست دارم آخر فصل تصمیم بگیرم کجا بروم و یا اینکه نروم من ده بازی این کفش را پوشیدم. این یک رنگ خاصی است که دوست دارم.پرسپولیس پیشنهاد داده به هر حال باشگاه بزرگی است و بزرگ‌ترین باشگاه آسیا است،‌همه بازیکنان دوست دارند در این باشگاه بازی کنند. من هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا تصمیم نگرفتم ان‌‌شاءالله در چند روز آینده تصمیم خواهم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کشی از باشگاه با شما تماس گرفته است، گفت: برای فصل آینده تماس گرفتند. 

خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا با برانکو با صورت شخصی صحبت نکرده‌اید،‌گفت: من از نزدیک او را ندیدم حالا ان‌شاالله او را می‌بینم.

بازیکن تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که گویا سروش رفیعی قرار بود با هم هم‌تیم شوید می‌خواهد از این تیم برود آیا از این موضوع خبر دارید یا خیر گفت:‌اگر از اروپا پیشنهاد داشته باشد حتما می‌رود اما اگر پیشنهاد عربی داشته حتما نمی‌رود.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری