اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۱۱۹
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران،‌گفت: در شانزدهمین دوره لیگ برتر تیمی قهرمان شد که شایستگی کسب این عنوان را داشت.
۲۲:۵۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  علی دایی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز، گفت: فکر می‌کنم بازی متعادلی بود نباید در این مسابقه بازنده می‌شدیم. تراکتورسازی روی یک شانس که خودمان به آنها دادیم به گل رسید. در طول بازی موقعیت‌های گلی که ایجاد کردیم خیلی بهتر از موقعیت‌هایی بود که تراکتورسازی داشت. در نیمه دوم دو بار می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما به راحتی فرصت‌هایمان را از دست دادیم. به هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم. یک بازی سخت مقابل این تیم در پیش داریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی بعدی مقابل تراکتورسازی پیروز شویم.

وی در مورد  مشکلات نفت تهران و اینکه بازیکنان این تیم به خاطر علی دایی بازی می‌کنند، اظهار داشت:‌ بازیکنان ما با غیرت هستند. هیچ تیمی شرایط تیم ما را نداشته است. خودم این شرایط را تجربه نکرده بودم که با چنین باشگاهی کار کنم. بازیکنان ما خیلی از اوقات بی روح تمرین کردند. خیلی از اوقات زمین تمرین نداشتیم. تیمی که به فینال حذفی رسیده وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد نمی‌تواتیم هضمش کنیم. یک ریال پولی نگرفتند. بازیکنان از جان مایه می‌گذارند. مدیون این بازیکنان هستم. یک هفته سخت در پیش داریم. خوب کار می‌کنیم. مهمترین بازی فصل ما مسابقه فینال است.

سرمربی نفت در مورد اینکه چه ارزیابی از لیگ شانزدهم دارد، خاطرنشان کرد: اینکه در لیگ فاصله می‌افتاد و تعطیلات وجود داشت باعث کاسته شدن از هیجان لیگ می‌شد. در کل لیگ خوب برگزار شد. تیمی که شایسته قهرمانی بود توانست به قهرمانی برسد. امیدوارم در سال‌های بعد بتوانیم لیگ خوبی برگزار کنیم.

دایی در مورد اینکه چرا لیگ ما آنقدر مشکلات دارد که برخی از باشگاه‌ها نمی‌توانند هزینه کنند و اینکه پدیده لیگ چه بازیکنی بود، گفت: خیلی وقت است بیراهه می‌رویم. اکثر باشگاه‌های ما در داخل کشور و بیرون از کشور دچار مشکل هستند. تراکتورسازی یک نمونه از این تیم‌ها است. حیف است تیمی با این همه هوادار دچار این مشکلات شود. از سو مدیریت رنج می‌بریم. وضعیت تیمی مثل نفت خنده‌دار است. باید یک جا استپ کنیم و فکر چاره باشیم. خیلی‌ها امسال کیفیت خوبی داشتند اما به آن صورت پدیده خاصی در لیگ ندیدم. بازیکنی نبود که بتواند یک سر و گردن خودش را بهتر از دیگران نشان دهد.

وی در پاسخ به این سوال که بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول تراکتورسازی بهتر و در نیمه دوم نفت عملکرد بهتری داشت، گفت:‌ در شروع بازی خیلی بهتر از تراکتورسازی کار کردیم و در 15 دقیقه ابتدایی صاحب توپ و میدان بودیم در ادامه شاید یک مقدار کم تراکتورسازی بهتر کار کرد اما در کل دو تیم زورشان بهم نمی‌رسید. این مسئله دست من نیست. سال قبل با صبا قرارداد بستیم و اسپانسر و مالک آمد ولی در میانه راه کار را رها کرد. امسال در 10 روز یک تیم خوب جمع کردیم ولی یک مرتبه تیم را ترک کرد. بعضی از چیزها دست ما نیست زمانیکه در پرسپولیس بودم جریان وزیر ورزش و اتفاقاتی که افتاد من را از تیم جدا کردند. قرارداد سه ساله بسته بودم. می‌خواهم چیزهایی که یاد گرفتم در اختیار تیم‌های تحت هدایتم بگذارم. متاسفانه در تیم‌هایی که بودم مشکلات مالی داشتیم. شاید بیست در صد مسائل فنی که خودم می‌توانم به بازیکنان یاد بدهم را نداشتم. متاسفانه بزرگترین مشکل تیم‌های من مسائل مالی بوده است. در ابتدا همه چیز عالی است اما وقتی مدتی می‌گذرد همه چیز عوض می‌شود. نفت مدیرعامل و سرپرست موقت ندارد. شهریاری سرپرست موقت باشگاه بود او 2-3 ماه است که جدا شده اما الان تیم هیچکسی را ندارد. مالک معلوم نیست کجاست و در کنار آن کسی را نداریم. اگر یک تیم محلی بود می‌توانستیم بهتر ادار‌ه‌اش کنیم. در چند بازی قبلی فقط پول هتل‌ و رفت و آمد را رفتند. به غیر از این چیزی نداشتیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قهرمان حذفی شویم. 

دایی در مورد اینکه چرا او در مربیگری ثبات نداد و اگر از تیم‌های آذربایجانی پیشنهاد داشته باشد این پیشنهاد را می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم آذری هستم. همیشه گفتم اگر بتوانم حتما در خدمت تیم های حاضری خواهم بود افتخاری بالاتر از این نیست که انسان به وطن خودش خدمت کند.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه آیا ورزشگاه خرمشهر مناسب بازی فینال جام حذفی است و اینکه بعد از مدت‌ها از سوی هواداران تراکتورسازی به شدت تشویق شده است، گفت: ابتدا اجازه بدهید به سوال در مورد هوادارن پاسخ دهم. این هواداران نمونه ندارند. تراکتورسازی با این هواداران زنده است. اگر هوادارن نباشند تراکتورسازی چیزی برای جلو رفتن ندارد. همیشه این هواداران به من لطف داشتند. همه جا اشخاصی هستند که شاید من را دوست نداشته باشند و این طبیعی است. هر وقت به تبریز آمدم در فرودگاه  و... همه به من لطف داشتند. در مورد بازی فینال طبق چیزی که من شنیدم ورزشگاه خرمشهر برای این بازی آماده نیست و از کیفیت بازی فینال کم می‌کند. می‌گویند شرایط بازی را ندارد. به سازمان لیگ پیشنهاد می‌کنم اگر شرایطی طوری است که نمی‌توانند بازی را برگزار کنند فینال را به ورزشگاهی که در مشهد ساخته شده ببرند. این ورزشگاه بهترین زمین ایران است تا در کنار آقا امام رضا (ع) بازی را برگزار کنیم. به این پیشنهاد فکر کنند. بازی فینال شرایط خاص خودش را دارد. خیلی از اهالی تراکتورسازی دوست دارند به خرمشهر بروند و امکانات لازم برای پذیرایی از این هواداران وجود ندارد. ما که یک هوادار هم نداریم.

وی در مورد اینکه چه نظری در مورد لقب شهریار دارد، گفت: برای من استاد شهریار تک بود و دیگر مثل او متولد نمی‌شود. مردم به من لطف دارند. همیشه دو اسم داشتم اسمم علی است اما  در خانه و اردبیل من را شهریار صدا می‌کنند. امیدوارم لایق اسامی و القابی که ما می‌دهند باشیم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری