اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۱۱۸
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:باقری یک سال دیگر با ما قرار داد دارد. رضایی هم قراردادش تا ۳۱ تیرماه ۹۶ است.
۲۲:۵۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  پندار توفیقی پس نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول حادثه معدن استان گلستان را تسلیت می‌گویم و نایب قهرمانی مقتدرانه را به هواداران تبریک می‌گویم و سال آینده برای ستاره سوم و قهرمانی در آسیا می‌رویم. کیفیت تیم‌ها بالا رفته است. فصل آینده در آسیا هستیم و امیدوارم بازیکنان شاخصی که در شان استقلال باشند را جذب کنیم. از هواداران می‌خواهم که به ما کمک کنند تا از طریقه سامانه معرفی شده بازیکنانی را جذب کنیم و ستاره‌های خودمان را هم حفظ کنیم.

وی در مورد جدایی کاوه رضایی و فرشید باقری از استقلال و حضور در پرسپولیس اظهار داشت: خیر چنین چیزی نیست و باقری یک سال دیگر با ما قرار داد دارد. رضایی قراردادش تا 31 تیرماه 96 است و با او می‌نشینیم و برای تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه در مورد فهرست ارایه شده از سوی منصوریان گفت: هنوز لیستی به ما داده نشده اولویت تمدید بازیکنان فعلی است. 

توفیقی در مورد شایعه حضور رامین رضائیان و مرتضی تبریزی و احسان پهلوان در استقلال گفت: این‌ها  گمانه‌زنی رسانه‌ ای است و رسما در باشگاه استقلال در این مورد صحبتی انجام نشده است.

وی در مورد بودجه باشگاه استقلال گفت:بودجه ما خیلی تغییر نخواهد کرد و شبیه بودجه امسال مان خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین