اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۰۴۳
در تمرین روز گذشته صبا محسن فروزان با مهاجم هم تیمی اش درگیر شد که کار با وساطت بازیکنان ختم به خیر شد.
۱۵:۲۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که تیم صبا امروز باید در حساس‌ترین مسابقه برای بقا در لیگ برتر به میدان برود دو بازیکن این تیم در حاشیه تمرین روز گذشته با یکدیگر درگیر شدند.

ماجرا از این قرار است که در تمرین روز گذشته محسن فروزان به نبود محمدباقر صادقی در تمرین ابتدایی معترض می‌شود که این موضوع با واکنش و غرولند‌های بازیکنان باتجربه صبا توام می‌شود.

در همین حین کیوان امرایی که در نیم فصل دوم چندین بار با فروزان به خاطر رفتارهایش درگیری لفظی پیدا کرده بود با گلر صبا درگیری شده و درنهایت کار به درگیری فیزیکی می‌کشد.

شاهدان عینی صحنه می‌گویند درگیری به حدی بود که صورت گلر صبا متورم شده و حتی کار به تهدید بعد از بازی حساس امروز هم کشیده است.

امرایی که یکی از بازیکنان با سابقه صبا است بعد از مصدومیت فروزان در دیدار با سپاهان که منجر به تعویض این بازیکن شد نسبت به گلر تیمش معترض شد و حتی کادر فنی صبا از اینکه این گلر فردای مصدومیت به پیست اسکی رفته بود ناراحت شده و این موضوع را به گوش فروزان هم رساندند!

ظاهرا صمد مرفاوی به خاطر شرایط صبا و اهمیت این مسابقه برای مردم قم به احترام بزرگ‌ترهای تیم دو بازیکن را در ارو حفظ کرده وگرنه شبانه قصد اخراج طرفین را داشته است.

باید دید واکنش باشگاه صبا به اتفاق رخ داده چیست؟

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فروزان صبای قم
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین