اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۹۹۷
تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در تورنمنت دوستی ایران و آفریقا در مراکش، برابر تیم منتخب آفریقا ۸ بر ۲ به پیروزی رسید.
۱۱:۲۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان تهران که به نمایندگی از کشورمان در این دیدار شرکت کرده بود، توسط سجاد بنیانی در وزن ۴۲ کیلوگرم، امید رضایی در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر ارسلان دارابی در وزن ۵۴ کیلوگرم، سیدمبین حسینی در وزن ۶۳ کیلوگرم، سجاد مقصودی در وزن ۶۹ کیلوگرم، مهرشاد گل میشی در وزن ۷۶ کیلوگرم، علی سلمانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و حامد عبدالله زاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم رقبای آفریقایی خود را شکست دادند اما امیر مهدی قربان پور در وزن ۵۰ کیلوگرم و ابراهیم محمد نیا در وزن ۵۸ کیلوگرم برابر حریفان خود مغلوب شدند.

هدایت تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان کشورمان برعهده احمد نجاریان و هادی داداشی بود و داور کشورمان ولی اله شربتی نیز در این مسابقه قضاوت کرد.؛ در ترکیب تیم منتخب آفریقا کشتی گیرانی از کشورهای آفریقای جنوبی، مراکش، الجزایر، گینه و سودان به میدان رفتند.

در ادامه تورنمنت دوستی ایران و آفریقا که در کشور مراکش برگزار می شود امشب تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان خوزستان نماینده کشورمان به مصاف تیم منتخب قاره آفریقا می رود.

حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی نیز تیم های منتخب کشورمان در این مسابقات همراهی می کند و در کنار فواد مسکوت رییس کنفدراسیون قاره آفریقا ناظر بر برگزاری این رقابت ها است.

انتهای پیام/س

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین