اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۹۶۵
موناکو و یوونتوس دیدار خود از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند و شاگردان آلگری موفق شدند با درخشش هیگواین و بوفون به برتری ارزشمند برسند.
۰۲:۰۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه لوئی دوم میان تیم‌های فوتبال موناکو و یوونتوس با قضاوت آنتونیو متئو داور اسپانیایی آغاز شد و در پایان یوونتوس با 2 گل، بردی ارزشمند را بدست آورد.

دو تیم با ترکیب زیر وارد میدان شدند:

موناکو:

سوباسیچ، گلیک، فابینیو، ژمرسون، سیدیبه، دیرار، لمار، باکایوکو، سیلوا، فالکائو و ام‌باپه

سرمربی: لئوناردو ژاردیم

یوونتوس:

بوفون، بارزاگلی، بونوچی، کیلینی، الکس ساندرو، پیانیچ، مارکیسیو، دنی آلوس، دیبالا، مانژوکیچ و هیگواین

سرمربی: ماسیملیانو آلگری

گل:هیگواین (29 و 59 یوونتوس)


پایان بازی

در این بازی باز هم بوفون دروازه خود را بسته نگه داشت تا نشان دهد در این سن و سال هم تمام نشدنی است.


دقیقه 1+90: استارت کوادرادو درون محوطه جریمه موناکو با واکنش دروازه‌بان تیم فرانسوی همراه شد و توپ به کرنر رفت.


دقیقه 90: ضربه خطرناک بازکیکنان یووه با واکنش دروازه‌بان ایتالیایی همراه شد تا توپ راهی به درون دروازه یووه نداشته باشد.


دقیقه 88: ارسال خطرناک ژائو موتینیو از بوفون هم رد شد اما موناکویی‌ها و در راس آن‌ها فالکائو نتوانستند دروازه بوفون را باز کنند.


دقیقه 85: در این دقایق نماینده فرانسه با وجود دراختیار داشتن توپ و میدان نمی‌تواند حملات جدی و خطرناکی روی دروازه یووه تدارک ببیند.


دقیقه 80: موقعیت‌های نصفه ونیمه موناکو که از ارسال پاس‌های رو به جلو تدارک می‌یابد چندان برای این تیم ثمربخش نیست تا این تیم در گلزنی ناکام باشد.


دقیقه 70: با وجود پیش افتادن یوونتوس با دوگل، بازکیکنان موناکو نمی‌توانند از دفاع سازمان یافته یوونتوس رهایی یابند و هر بار که اقدام به ایجاد موقعیت خطرناک می کنند با سد مدافعان یوونتوس و در نهایت بوفون مواجه می‌شوند.


دقیقه 59 :(گل)هیگواین روی فرصت طلبی خود موفق شد دروازه موناکو را باز کند.

ارسال از سمت راست یوونتوس توسط دنی آلوس، هیگواین را در فرصتی عالی قرار داد و این مهاجم آرژانتینی قدر این فرصت را دانست و دروزاه موناکو را گشود.


دقیقه 54: مارکیسیو در فرصتی تک‌به تک با دروازه‌بان موناکو بهترین فرصت در نیمه دوم را از دست داد تا نتیجه 2 بر صفر نشود. دروازه‌بان موناکو به زیبایی این ضربه را با پای خود مهار کرد. در ادامه هم توپ در برگشت به ام‌باپه رسید که پربه او به مدافعان یووه برخورد کرد.


دقیقه 49: باز هم فرصت برای موناکو فراهم شد و قبل از اینکه پاس تو در به ام‌باپه برسد بوفون توپ را جمع کرد.


دقیقه 47: فالکائو در موقعیتی تک‌به تک با بوفون قرار گرفت و دروازه‌بان ایتالیایی این موقعیت را از تیم فرانسوی گرفت و دروازه خود را کماکان بسته نگه داشت.


پایان نیمه اول با برتری یوونتوس


دقیقه 42: شاگردان ژاردیم حملاتی را روی دروازه یووه تدارک دیدند اما نتوانستند دروازه بوفون را باز کنند. دفاع مستحکم یوونتوس اجازه هنرنمایی به بازیکنان جوان موناکو نمی‌دهد.


دقیقه 35: پس از گلزنی هیگواین، موناکو حملات نصفه ونیمه تدارک دید اما بازی در میانه میدان پیگیری می‌شود.


دقیقه 29:(گل)پاس طلایی دنی آلوس درون محوطه جریمه به گونزالو هیگواین رسید تا این مهاجم آرژانتینی دروازه موناکو را باز کند.


دقیقه 25: کرنر پیانیچ روی دروازه موناکو ارسال شد که یوونتوسی‌ها توپ را به شکلی عجیب به بیرون شلیک کردند.


دقیقه 21: تکل خشن بونوچی روی پای فالکائو باعث شد تا داور اسپانیایی به او کارت زرد نشان داد و اولین بازیکن اخطاری زمین مدافع ایتالیایی لقب گرفت.


دقیقه 20: تیم فرانسوی بازی را در دست گرفته و موقعیت‌هایی را روی دروازه یووه تدارک می‌بیند.


دقیقه 19: ضربه رادامل فالکائو با واکنش بوفون درون دروازه یووه وارد نشد و به کرنر رفت.


دقیقه 16: ارسال توپ از سمت چپ یوونتوس و ضربه عالی ام‌باپه را جان لوئیجی بوفون فوق العاده مهار کرد تا بهترین فرصت بازی تا این لحظه وارد دروازه یوونتوس نشود.

بوفون دروازه‌بان یووه امشب صدمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن یوونتوس را پشت‌سر می‌گذارد.

دقیقه 13: ضربه سر ام‌باپه را بوفون براحتی مهار کرد، ضربه مهاجم موناکو ضرب چندانی نداشت و دروازه‌بان ایتالیایی به دردسر نیفتاد.


دقیقه 12، مهار دنی آلوس از سمت راست یوونتوس و پاس رو به جلو وتند و تیز او به هیگواین نرسید تا موقعیتی خود برای یووه از دست برود.


دقیقه 10: ضربه دنی آلوس را سوباسیچ دروازه‌بان موناکو مهار کرد.


دقیقه 8: حرکت انفجاری دیبالا و جا ماندن مدافعان موناکو باعث شد دیبالا توپ را به هیگواین برساند که این مهاجم آرژانتینی تعادل خود را از دست داد و به زمین خورد و این فرصت از دست رفت.


شب گذشته رئال مادرید موفق شد با 3 گل اتلتیکو را شکست دهد تا شانس زیادی برای حضور در فینال داشته باشد

دقیقه 6: اولین کرنر برای موناکو بدست آمد. شاگردان ژاردیم کرنر را خطرناک ارسال کردند که یوونتوسی‌ها توپ را دور کردند.


دقیقه یک: یوونتوسی‌ها بازی را به نظر می‌رسد بهتر از موناکو آغاز کردند و توپ در زمین موناکو توسط شاگردان آلگری در گردش است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری