اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۹۴۸
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: همه شرایط دست خودمان است و کار به نتایج تیم‌های دیگر نداریم.
۲۲:۴۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: ایام شعبانیه را تبریک می‌گویم و امیدوارم فردا بازی خوبی ارایه بدهیم. بازی سختی پیش رو داریم. با قهرمان فصل گذشته بازی داریم. این فصل هم شرایط خوبی داشته و در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط خوبی داشته و به صعود امیدوار است. حریف ما یکدست است و تیمی قابل احترام است. همه شرایط دست خودمان است و کار به نتایج تیم‌های دیگر نداریم. اول توکل به خدا و سپس با همت و تلاش بازیکنان سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: بقای ما در لیگ برتر به کسب سه امتیاز فردا بستگی دارد. از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داریم. بازی مهمی را هفته گذشته بردیم و از نظر روانی برای این بازی آماده‌تر شدیم. کاملا بازیکنانم آگاه هستند که فردا با یک بازی حساب شده و به دور از احساسات ارایه کنیم و بتوانیم هواداران تیم را خوشحال کنیم. در بازی با نفت هواداران قمی به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند. این حس به بازیکنان منتقل شد و امیدوارم هواداران فردا هم ما را تنها نگذارند و به ورزشگاه بیایند تا بازیکنان روحیه دوچندانی بگیرند تا با حمایت این عزیزان بتوانیم همه هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه به بازیکنان برای انگیزه بیشتر وعده پاداش داده شده یا نه گفت: در بازی قبلی با نفت به بازیکنان پاداشی داده شد و امیدوارم برای این بازی هم این مساله صورت بگیرد اما برای بازی فردا هیچ وعده‌ و خبری به بازیکنان داده نشده و امیدوارم تا فردا به بازیکنان خبرهای خوبی بدهند. البته بازیکنان ما با تمام توان بازی خواهند کرد و امیدوارم بتوانیم موفق شویم. همه بازیکنان تیم را در اختیار داریم و مصدوم و محروم نداریم و همگی سرحال هستند.

وی افزود: پیشنهاد بازیکنان بود که ۴۸ ساعت زودتر به اردو برویم تا از نظر روحی و روانی و تغذیه‌ای و فکری هم در کنار هم باشیم و جو صمیمی‌تر باشد و ما هم پذیرفتیم. به نظرم کار خوبی است  و تیم از هر لحاظ آماده است.

مرفاوی در مورد اینکه برای بازی فردا استرس دارد یا نه گفت: استرس در هر بازی هست. تیم استقلال خوزستان تیم خوبی است و هر دو تیم نسبت به هم شناخت داریم. امیدوارم فردا با تمام قدرت بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم و کاری به کار تیم‌های دیگر هم نداریم و فقط به ساق بازیکنان خودمان فکر می‌کنیم که انشالله بتوانند شرایط خوبی را رقم بزنند. ما با استقلال خوزستان بازی داریم. تیم قابل احترام و قدرتمند است وقتی با چنین تیمی بازی داریم باید از شخصیت و حیثیت خودمان دفاع کنیم و می‌رویم که بازی خوبی ارایه کنیم.

وی در مورد پیاده‌روی بازیکنان سیاه جامگان تا حرم حضرت امام رضا در صورت بقا در لیگ برتر اظهار داشت: تصمیمی نگرفتیم و انشالله باهم به حرم حضرت معصومه می‌رویم. در نیم فصل دوم روند خوبی داشتیم و امیدوارم فردا هم به تعداد امتیازهای خودمان اضافه کنیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری