اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۹۴۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وظیفه داریم به عنوان قهرمان ایران مقابل سیاه جامگان هم کیفیت بالای خود را نشان دهیم.
۲۲:۰۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| برانکو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: از تاخیر به وجود آمده عذرخواهی می کنم. مقصر ما نبودیم چون ترافیک وجود داشت. فردا آخرین بازی ماست. اما ما به عنوان قهرمان ایران وظیفه داریم که هر بازی در هر تورنمنتی را با کیفیت تمام بازی کنیم.

وی ادامه داد: ما باید نشان دهیم که چرا قهرمان شدیم. در بازی فردا سیدجلال حسینی را همراه نداریم؛ چراکه وی در تهران است و کمی از ناحیه شکم دچار مصدومیت شده، از طرفی محمد انصاری هم تا آخر فصل با ما نیست. سروش رفیعی نیز محروم است و در بازی فردا او را در اختیار نداریم. وحید امیری هم دیگر مصدوم ماست که فردا با ما نیست. اما بقیه بازیکنان هستند. می‌دانید که ما از نظر کادر بازیکن محدودیت داریم و هدف ما کاملاً مشخص است. ما دوشنبه یک بازی آسیایی سخت داریم و دوست داریم فصل را خوب تمام کنیم. چیزی که ما را خوشحال می‌کند این است که ما در مشهد هوادار زیاد داریم و دوست داریم مقابل آنها به بهترین نحو حاضر شویم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه ترکیب 11 نفره این تیم برای بازی فردا چه خواهد بود و اینکه برای فصل بعد چند درصد از این بازیکنان را حفظ خواهد کرد، افزود: در باره ترکیب باید بگویم که فردا این موضوع مشخص خواهد شد، اما در باره فصل آینده کسی نمی‌داند چه اتفاقی رخ می‌دهد. البته زمان زود می‌گذرد اما فعلاً تمرکز ما روی این است که تا آخر فصل با جدیت کاری کنیم.

برانکو خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما تا قبل از بازی با ذوب‌آهن چند جلسه تمرین نکرده بودیم و طبیعی بود که در این شرایط نتوانیم بازی همیشگی‌مان را ارائه دهیم اما با همین شرایط به مصاف تیم چهارم جدول رفتیم و بدون تمرین به نحو خوبی بازیکنانم کار را انجام دادند.

وی درباره وضعیت سیاه‌جامگان که شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و اینکه بازی فردا برای شما چقدر مهم است، اظهار داشت: حق با شماست، بازی فردا بازی بسیار مهمی است و من خوشحالم که بازیکنانم تلاش خوبی کردند. طبیعی است که ما فردا به دنبال گرفتن بهترین نتیجه هستیم و این موضوع روش همیشگی ماست. از طرفی می‌دانیم حریف ما برای بقا و نیفتادن می‌جنگد و این موضوع کار ما را سخت می‌کند اما به‌هرحال هر تیمی مقابل ما به میدان می‌آید با همه قدرت مقابل ما ظاهر می‌شود. حریف فردای ما میزبان است و وظیفه ماست که با یک بازی خوب به دنبال کسب بهترین نتیجه باشیم و خودمان را برای روز دوشنبه و بازی مقابل الوحده امارات آماده کنیم.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری