اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۹۲۴
با پایان یافتن رقابت های لیگ برتر، فصل نقل و انتقالات نیز رسما آغاز می‌شود و تیم‌های مختلف اقدام به جذب بازیکنان مورد نظرشان می‌کنند.
۲۱:۰۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  پیش از آغاز رسمی زمان نقل و انتقالات، گمانه زنی‌ها در این مورد شروع شد. گمانه زنی‌هایی که بعضا نزدیک به واقعیت و بعضا نیز تنها یک شایعه و خبرسازی بود. تا زمان فرا نرسیدن رسمی زمان نقل و انتقالات و ثبت قراردادها نمی‌شود در مورد انتقال یک بازیکن صحبت قطعی کرد.
 
یکی از اخبار ویژه و غیر رسمی نقل و انتقالات که البته خیلی هم دور از واقعیت نبود، پرسپولیسی شدن «گادوین منشا» ستاره سیه چرده تیم فوتبال پیکان است که یکی از برترین گلزنان در این فصل از مسابقات هم هست.
 
اما بنا به یک دلیل احتمال این که منشا در این فصل پرسپولیسی شود بسیار کم است. لااقل این که اگر فدراسیون بر سر حرف خودش بماند و قانون منع استخدام بازیکن و مربی خارجی توسط باشگاه‌های بدهکار به فیفا را نادیده نگیرد، سرخ پوشان با استناد به همین قانون نه با منشا و نه با هیچ بازیکن خارجی دیگر قادر به عقد قرارداد نخواهند بود.
 
در خصوص پرسپولیس حداقل این نکته را با قاطعیت می‌توان گفت که بدهی این تیم به «مانوئل ژوزه» همچنان پا برجاست و اگر این تیم بخواهد منشا را استخدام کند، حداقل باید با این بدهکار سابق خود تسویه حساب نماید.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین