اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۸۲۶
حضور سرمربی سپاهان در هتل محل اقامت تیم صبا، زمزمه‌هایی درباره مذاکره این سرمربی با محسن فروزان برای حضور در تیمش را در پی داشته است.
۱۱:۴۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محسن فروزان در بازگشت به لیگ برتر عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشته و توانسته شانس بقای صبای قم را با بسته نگه داشتن دروازه‌اش و واکنش‌های مناسب همچنان حفظ کند. اتفاقی که باعث شده او مورد توجه چند تیم برای فصل آینده قرار داشته باشد.

یکی از تیم‌هایی که از آن به عنوان مقصد فصل آینده گلر سابق تیم ملی و استقلال نام برده می‌شود، سپاهان اصفهان است. زلاتکو کرانچار در اواسط این هفته در محل اردوی صبای قم حضور یافت تا زمزمه صحبت او با دروازه‌بان این تیم شدت بگیرد.

صمد مرفاوی، سرمربی صبای قم در خصوص این شایعه می‌گوید: «اصلا این نبود که کرانچار بخواهد با بازیکنی مذاکره کند. سرمربی سپاهان آمده بود در هتل ما قهوه صرف کند و این مساله را همکاران دیده بودند.»

مرفای درباره آخرین امیدهای صبای قم برای بقا در لیگ برتر و در دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: «ما خیلی امیدوار هستیم که در لیگ بمانیم. تلاش می‌کنیم که سربلند از بازی آخر بیرون بیاییم و استقلال خوزستان را شکست دهیم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری