اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۶۲۹
دبیر هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: وقتی ابراهیمی و رضایی برای باشگاه در صفحه شخصی خود تبلیغ می‌کنند یعنی دوست دارند در استقلال بمانند.
۲۰:۴۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| پندار توفیقی بعد از خروج از نشست هیأت مدیره استقلال اظهار داشت: امروز جلسه خوبی داشتیم که بیشتر حول و حوش مباحث مالی باشگاه و تأمین هزینه‌های آخر فصل و فصل نقل و انتقالات بود. 

وی در خصوص آخرین وضعیت ابراهیمی و رضایی گفت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم این دو نفر بازیکن استقلال هستند و اگر به صفحات مجازی آنها مراجعه کنید، برای سامانه باشگاه تبلیغ می‌کند و این نشان می‌دهد آنها دوست دارند بمانند، ان‌شاءالله سعی می‌کنیم قرارداد هر دو نفر را تمدید کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خبر مذاکره منصوریان با بازیکنان به صورت شخصی صحت دارد یا خیر، گفت: بازیکنان با سرمربی تیم‌شان رابطه خوبی دارند و مدام در کنار هم هستند. ما هم کمک می‌کنیم و شرایط را می‌سنجیم تا ان‌شاءالله برخی از بازیکنان را حفظ کنیم. 

توفیقی در خصوص اینکه آیا هیأت مدیره استقلال تغییر می‌کند یا خیر، گفت: این با نظر وزیر و رئیس مجمع است و من اطلاعی ندارم.

دبیر هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص بازیکنان جدید این تیم گفت: همانطور که گفتم منصوریان فقط درخواست تمدید قرارداد بازیکنان فعلی استقلال را داده است، همانطور که می‌دانید ما در نیم فصل اول چهار بازیکن را از دست دادیم و حالا هم جای خالی داریم. روزبه چشمی و جبارف قطعاً به تیم ما برمی‌گردند و جبارف هم با توجه به توافقنامه محکمی که با باشگاه امضاء کرده موظف است که به استقلال برگردد. در چند پست دیگر هم قصد تقویت داریم که قطعاً رایزنی‌های لازم صورت می‌گیرد. 

توفیقی در خصوص اینکه آیا سامانه‌ای که بازیکنان تبلیغ می‌کنند، مورد تأیید هیأت مدیره باشگاه هم هست، گفت: اگر به صفحه مجازی مدیران باشگاه هم مراجعه کنید، آنها این موضوع را تأیید می‌کنند، هوادار میلیون استقلال قطعاً از تیم حمایت خواهد کرد، چون ما سال گذشته 7 میلیارد تومان بدهی بازیکنان خارجی را داریم و بودجه ما برای فصل آینده کم شده است. اگر از 20 میلیون هوادار تنها 10 درصدشان با حداقل‌ها یعنی 10 هزار تومان به استقلال کمک کنند، همه ستاره‌هایمان را حفظ می‌کنیم و همه ستاره‌ها را جذب می‌کنیم. 

خبرنگاری گفت: پرسپولیس این کار را کرد اما جواب نگرفت، که توفیقی پاسخ داد: صدا و سیما که تبلیغ ما را انجام نمی‌دهد و درآمدی به ما تعلق نمی‌گیرد، هر دو باشگاه پرطرفدار 30 بازی انجام می‌دهند که یک ریال هم به ما تعلق نمی‌گیرد، دولت هم که کمک‌مان نمی‌کند، پس محل درآمد ما کجا است؟ از سوی دیگر کپی‌رایت هم که نداریم، پس باید از طریق سامانه اقدام کنیم. اتفاقا خود بازیکنان هم در این سامانه فعال شده و شرکت کرده‌اند و ان‌شاءالله که بتوانیم مبلغ خوبی جمع کرده و با بازیکنان جدید صحبت کنیم. 

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که برنامه استقلال برای مرحله بعد لیگ قهرمانان چیست، گفت: اگر در بازی آینده صعود کنیم و به تیم‌های عربستانی بخوریم، نامه‌ای زدیم که در تاشکند از رقبایمان میزبانی کنیم و منتظر پاسخ هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولیت نقل و انتقالات برعهده خودش است، گفت: هم من هستم و هم آقای افتخاری، این کار گروهی پیش می‌رود. 

وی در پایان در خصوص پژمان منتظری و شایعه حضور وی در استقلال گفت: در مورد هیچ بازیکنی فعلا صحبت نمی‌کنم و تا همه چیز قطعی نشود، اطلاع‌رسانی صورت نخواهد گرفت. 

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری