اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۵۱۴
ملی‌پوش تیراندازی ایران می‌گوید ورزشکاران این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی با مدال برمی‌گردند.
۰۳:۰۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین باقری در گفت‌وگویی، درباره تمریناتش برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: ما از 6 فروردین تمرینات را آغاز کرده‌ایم. هم در بادی و هم در خفیف تمرین کرده‌ایم و امیدوارم نتایج خوبی هم بگیریم.

وی افزود: تا جایی که می‌دانم این بازی‌ها سطح خیلی بالایی ندارد و حریفان قدرتمند ما از قزاقستان و کشورهای حوزه خلیج فارس هستند، اما سطح‌شان خیلی بالا نیست. کاروان تیراندازی ایران از بازی‌های کشورهای اسلامی قطعا با مدال برمی‌گردد اما نمی‌توانم بگو با چند مدال و با چه رنگ‌هایی.

تیرانداز کشورمان درباره اینکه از رکوردهایت در تمرینات راضی بودی یا خیر، عنوان کرد: شرایط تمرین خوب بوده، اما من هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم و امیدوارم در چند روزی که به بازی‌ها مانده به آمادگی برسم.

باقری در پاسخ به این سوال که ایران در نخستین مسابقه سال 2017 در هند نتیجه خوبی نگرفت، فکر می‌کنی در باکو شرایط چطور باشد، تصریح کرد: در هند هم نتایج خوب بود؛ همه ورزشکاران به فینال راه پیدا کردند، اما فینال آمادگی خاصی را می‌طلبد. حالا هم توقعات از تیراندازی بالا رفته است.

وی ادامه داد: همیشه در فینال مدال برای چینی‌ها بوده که از نظر آمادگی روحی و روانی و همین طور بدنی در سطح بالایی هستند و نسبت به ما که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم آماده‌تر هستند. البته ما هم تاکتیک خاص خودمان را داریم و در باکو می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

کاروان تیراندازی ایران با 12 ورزشکار در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیراندازی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری