اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۵۱۲
لژیونر هندبال ایران گفت: حضور من در لیگ آلمان قطعا باعث می‌شود تیم‌های بیشتری به بازیکنان جوان و ایرانی توجه کنند.
۰۳:۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| پویا نوروزی‌نژاد ملی‌پوش ٢٢ ساله هندبال ایران اولین بازی خود با پیراهن باشگاه جدید خود برگیشن‌هاسه در بوندس لیگا آلمان را با پیروزی 23 بر 22 مقابل بالینگن جشن گرفت. پدیده هندبال ایران حدود 15 روز دیگر باید دومین حضورش را در بوندس‌لیگای آلمان تجربه کند.

چندی پیش پویا نوروزی‌نژاد، بازیکن پست پخش تیم هندبال شهرداری کاشان که متولد سال 1373 است با پیشنهاد خوبی از تیم هامبورگ آلمان روبرو شد و در نهایت هم حضورش در این تیم قطعی شد.

تیم هامبورگ آلمان در سال 2013 توانست عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص دهد و یکی از تیم‌های مدعی در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا است.

پویا نوروزی‌نژاد، پدیده هندبال ایران در گفت‌وگویی، درمورد حضورش در بوندس‌لیگای آلمان اظهار داشت: در نخستین حضورم نتوانستم زیاد در ترکیب قرار بگیرم، اما در لحظات حساس مربی به من اعتماد کرد و اجازه داد در ترکیب قرار بگیرم. من هم تلاش کردم از همین ابتدا بهترین عملکرد را داشته باشم و به نوعی جواب اعتماد سرمربی را بدهم.

وی ادامه داد: من بازیکن جدید برگیشن‌هاسه هستم و هنوز به صورت کامل با سایر بازیکنان هماهنگ نشده‌ام. مربی تیم به من زمان می‌دهد تا بتوانم هرچه زودتر با بقیه بازیکنان هماهنگ شوم و البته از همه مهمتر با جو بوندس‌لیگا آشنا شوم.


لژیونر هندبال ایران درمورد مدت قراردادش با تیم برگیشن‌هاسه و شرایط این تیم در بوندس‌لیگا خاطرنشان کرد: مدت قراردادم با باشگاه جدیدم تا پایان فصل بعدی است و این یعنی تقریباً یک فصل و نیم در این تیم حضور خواهم داشت. در حال حاضر ما در بوندس‌لیگا که 18 تیم حضور دارد در جایگاه چهاردهم هستیم و تلاش می‌کنیم رفته رفته خود را بالاتر هم بکشیم.

نوروزی‌نژاد عنوان کرد: حضور من در لیگ آلمان قطعا باعث می‌شود تیم‌های بیشتری به بازیکنان جوان و ایرانی توجه کنند؛ البته به خوبی می‌دانم که این موضوع به عملکرد من هم بستگی دارد. تلاش خواهم کرد با عملکرد خوب خودم راه حضور ایرانی‌های بیشتری را در اروپا باز کنم.

وی گفت: برای حضور در اروپا و لیگ های معتبر با دوستانم، نفراتی مانند الله‌کرم و سجاد استکی و ... هم مشورت کردم. بدون شک در ادامه هم از آنها مشورت خواهم گرفت.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: لژیونر هندبال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین