اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۸۳
سید محمد پولادگر رییس فدراسیون طی حکمی، رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو را منصوب کرد.
۱۷:۳۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، طی حکمی از سوی سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان که پیشینه حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی، مدیر و سرپرست تیم های تکواندو، همچنین ریاست هیات تکواندو استان خوزستان، مسئول روابط عمومی فدراسیون و رییس کمیته امور استان ها و مجامع فدراسیون تکواندو را در کارنامه خود دارد به عنوان رییس جدید سازمان تیم‌های ملی تکواندو منصوب شد.


در متن این حکم آمده است:
باعنایت به سوابق طولانی و تجربیات ارزشمند شما در تکواندو کشور به موجب این حکم به عنوان رییس سازمان تیم‌های ملی منصوب میگردید.

تدوین و اجرای برنامه‌های مرتبط به منظور تداوم حضور قدرتمند تیم‌های ملی درعرصه‌های قاره‌‌ای و جهانی و بویژه المپیک با بهره‌گیری از نیروهای نخبه و کارآمد تکواندو کشور مهمترین ماموریت شما در این جایگاه بوده که امیدوارم با نهایت توان نسبت به آن اهتمام نمایید. 

در اینجا لازم می‌دانم از زحمات برادر و دوست ارزشمندم جناب آقای ذوالقدری در طی سالهائی که این مسئولیت را عهده‌دار بودند تشکر و تقدیر نمایم بدون شک ایشان یکی از گنجینه‌های تکواندو کشور هستند که عنداللزوم جامعه تکواندو کشور از ذخائر و اندوخته‌های گرانبهای ایشان بهره‌مند خواهدشد.

توفیقات جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند متعال آرزو می‌کنم. 


وما توفیقنا الا بالله
سید محمد پولادگر
رییس فدراسیون

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی تکواندو
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری