اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۶۸
باشگاه تراکتورسازی این روزها اصلا حال و روز خوبی ندارد و مشخص نیست با چه برنامه ای لیگ هفدهم را آغاز خواهد کرد.
۱۹:۲۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مدیر عامل سایپا رسما اعلام کرده محمد رضا اخباری دروازه بان جوان تراکتورسازی در پایان فصل به این باشگاه بر می گردد. چند روز پیش نیز ادینیو با تیم تبریزی وداع کرده بود. در حالی که بر پایه خبرهای موثق از باشگاه تبریزی چند بازیکن دیگر نیز قصد ترک این باشگاه را دارند.

چنین وضعیتی برای تراکتور، تیمی که تا پیش از خبر محرومیتش از سوی فیفا مدعی جدی قهرمانی به حساب می آمد را در شرایطی به شدت بحرانی قرار داده است. آنها به اندازه کافی بازیکن بزرگسال برای حضور در رقابت های حرفه ای را در اختیار ندارند و با چنین شرایطی فصل آینده شاید در خوشبینانه ترین حالت بتوانند به حضوری آبرومند در لیگ برتر فکر کنند در شرایطی که همواره یکی از مدعیان جدی لیگ به حساب آمدند.

مسئولان این باشگاه باید به سرعت درصدد بر طرف کردن مشکلات مالی این باشگاه برآیند. کوهی از پرونده های شکایت علیه این تیم در فیفا به جریان افتاده است. مدیرعامل این باشگاه می گوید هر لحظه ممکن است به ازای هر پرونده شکایت از این باشگاه، 6 امتیاز از تراکتور کسر شود. از طرفی زمانی که صحبت از پرداخت بدهی این باشگاه به شاکیان مطرح می شود بی پولی تنها عنوانی است که مطرح می شود و اینکه پولی برای پرداخت به شاکیان وجود ندارد.

باشگاه تراکتورسازی یکی از قدرتمند ترین باشگاه های فوتبال ایران به حساب می آید و چهره های مطرح و با نفوذی از حامیان این باشگاه هستند. به نظر می رسد زمان آن رسیده که با یک تصمیم مقتدرانه مشکلات این باشگاه حل شود و کابوس پرونده های شکایت از این تیم تراکتور را بیش از این تبدیل به تیمی شکننده نکند. همین حالا آنها شرایط لازم برای حضور در لیگ هفدهم را ندارند و باید به بازیکنان جوان و نفرات آکادمی خود دل ببندند. در حالی که تراکتور همواره به واسطه حضور ستارگان فوتبال ایران یکی از مدعیان جدی لیگ برتر بوده و با چنین شرایطی به زحمت می تواند به تنها حضوری آبرومند برای فصل آینده فکر کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین