اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۶۳
عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:با این شرایط دیگر نمی توانم در خدمت پرسپولیس باشم برای همین بهتر است این جدایی صورت بگیرد.
۱۹:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| زادمهر کاملا ناگهانی از عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داد.به همین بهانه به سراغ دندانپزشک پرسپولیس رفتیم تا با او هم در مورد این استعفا ناگهانی صحبت کنیم هم در مورد قهرمانی تیمی که به خاطر پول نگرفتن بدون تمرین به مصاف ذوب آهن رفت و تن به یک تساوی پر گل داد.

زادمهر این چنین به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

- برای خیلی از علاقمندان پرسپولیس استعفای شما از هیات مدیره این باشگاه سوال برانگیز بود. به خصوص در زمانیکه بحث های مالی در این باشگاه به یک جنجال بزرگ تبدیل شد!

موضوع استعفایمن ربطی به این اتفاقات نداشت. من دو سال در خدمت این تیم محبوب بودم و حالا شرایطی به وجود آمده که باید به امور دیگری در زندگی ام بپردازم. یک کار تحقیقاتی تازه ای را در رشته کاری و تحصیلی ام آغاز کرده ام و این احتمال وجود دارد زمان بیشتری را در خارج از کشور به سر ببرم. دیدم بهتر است از مجموعه پرسپولیس جدا شوم.

- اگر استعفا شما پذیرفته نشود؟!

واقعا امکان ادامه همکاری را نداشتم. ممکن است رفت و آمدهایم در داخل و خارج کشور بیشتر شود و اینطوری دیگر نمی توانم در خدمت پرسپولیس باشم برای همین بهتر است این جدایی صورت بگیرد.

- جدایی بعد از قهرمانی!

من با پرسپولیس به درجات بالای فوتبال و تحصیل رسیدم. دینی داشتم که باید ادا می کردم برای همین به تیم محبوبم کمک کردم. خوشحالم که در این دو فصل حضور شاهد یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی از این تیم بودم. خوشحالی مردم بیشتر از هر چیز دیگر من را خوشحال می کنم. این قهرمانی هم حاصل تلاش یک مجموعه منسجم و پرتلاش بود. همه تلاشها صورت گرفت تا تیم در آرامش بتواند برنامه هایش را به پیش ببرد. خدا را شکر تیم هم در سایه همین تلاشها و حمایتهای هواداران توانست بازیهای خوبی را به نمایش بگذارد. همه اعضای هیات مدیره و البته آقای طاهری در این راه زحمت زیادی کشیدند و خوشحالم که این زحمات به بار نشست. امیدوارم این روند تداوم پیدا کند چون حق هواداران اینست که تیم محبوب خود را در اوج موفقیت و قهرمانی ببینند. پرسپولیس برای ادامه این روند به هوادارانش نیاز دارد و با کمک آنها باید این قهرمانی ها را تکرار کند.

- نظرتان در مورد اعتصاب اخیر سرخپوشان چیست؟!

هر چیزی که آرامش پرسپولیس را بر هم بزند به این تیم ضربه خواهد زد. مشکلیکه با تعامل و گفتمان حل می شود نیازی به دعوا ندارد. پرسپولیس صاحب یک مربی با شخصیت ، سرپرست دوست داشتنی و مدیر زحمت کش است و مشکلات به کمک همین سه نفر به خوبی حل می شود. در تیم بزرگ مشکلاتی وجود دارد اما در این دو سال واقعا مشکلات را به حداقل رساندیم. انشاا... با همدلی و تلاش همه این مشکلات هم حل خواهد شد.

- صحبتی در پایان ندارید؟

ممنون از شما و همه دوستانی که در این مدت به من لطف داشتند. به امید موفقت پرسپولیس و سربلندی هوادارانش در سالهای آینده.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس زادمهر
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری