اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۴۹
بازیکن تیم پیکان گفت: بعد از درگیری‌ام با طارمی بیش از 40 هزار کامنت فحاشی به من انجام شد که این واقعا فاجعه است.
۱۸:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدصادق بارانی در گفت‌وگویی، درباره پیروزی تیم پیکان مقابل سایپا گفت: اول از هر چیز باید بگویم که خیلی خوشحالم بعد از دو بازی محرومیت توانستم بازی کنم. دیروز هم ما بازی خوبی انجام دادیم و برد دلچسبی به دست آوردیم. به طوری که مدیران و مربیان پیکان همه راضی بودند. از طرفی هم تیم سایپا تیم خوبی است و امیدوارم از این شرایطی که در جدول دارد رهایی پیدا کند.

وی در مورد اینکه با رقم خوردن نتایج روز گذشته و پیروزی سپاهان شانس کسب سهمیه برای تیم پیکان از دست رفت، افزود: تیم ما برای ماندن در لیگ برتر بسته شده بود اما با تلاش زیادی که انجام دادیم توانستیم به رتبه‌های بالای جدول بیاییم و فکر می‌کنم رتبه پنجم هم برای تیمی که سال اول به لیگ برتر آمده، خوب باشد. البته اگر سهمیه می‌گرفتیم فوق‌العاده بود اما چیزی از دست نرفته و ما با یک برنامه‌ریزی سال آینده می‌توانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم. 

بارانی در مورد اینکه در پیکان باقی خواهد ماند یا به تیم جدید خواهد رفت،‌افزود: وقتی با هر بازیکنی صحبت می‌کنید همه آنها مدعی می‌شوند که پیشنهادهای زیادی دارند اما من صحبتی فعلا در این باره نمی‌کنم تا بازی آخر با فولاد هم به اتمام برسد. من پیشنهادی ندارم اما اگر پیشنهادی از خارج از کشور به من برسد خیلی دوست دارم لژیونر شدن را تجربه کنم. به هر حال بازیکنان همیشه پیشنهادهایی دارند و من هم تیم پیکان را تیم خودم می‌دانم اما دوست دارم شرایط برایم کمی تغییر کند. امسال کمی شرایط خوب نبود.به جز 3 بازی که محروم بودم در بقیه بازی‌ها به میدان رفتم و عملکرد خوبی هم داشتم. خوشحالم که انتظارات مدیران باشگاه را برآورده کردیم و امیدوارم در سال‌های آینده بتوانیم با یارگیری بهتر نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه مجید جلالی سرمربی پیکان از اینکه تیم‌های دیگر با پیشنهادهای بالا بازیکنان این تیم را در اختیار می‌گیرند، اظهار داشت: رسانه‌ها کاری کرده‌اند که در تیم پیکان همه فقط منشا را می‌شناسند و انگار جز او بازیکن دیگری در پیکان وجود ندارد. اگر سایر بازیکنان نبودند آیا منشا می‌توانست این همه گل بزند؟ قطعا سایر بازیکنان کمک زیادی کرده‌اند تا منشا، منشا شده است. او خودش این موضوع را می‌داند. باید اذعان کنم که اکثر بازیکنان پیکان فراتر از حد انتظار ظاهر شده‌اند اما این رفتارها حرفه‌ای نیست که باشگاه‌های دیگر از نیم‌فصل پیشنهادی نجومی به بازیکنان ما دادند تا آنها را هوایی کنند. امیدوارم کم کم به سوی حرفه‌ای شدن برویم. 

بازیکن تیم پیکان درباره درگیری‌اش با مهدی طارمی در اواخر دیدار پیکان و پرسپولیس گفت: مهدی از دوستان صمیمی من است که همواره با هم ارتباط خوبی داریم. در آن بازی هر دو نفر تحت فشار بودیم و او رفتار اشتباهی کرد که من هم با یک اشتباه دیگر پاسخش را دادم. بعد از آن صحنه دیگر هرگز مصاحبه نکردم اما واقعا متاسف شدم که بالای 40 هزار فحاشی در شبکه‌های مجازی به من و خانواده‌ام شد. من یک اشتباهی در زمین انجام دادم و جریمه‌اش را هم با محرومیت دادم. دیگر خانواده من چه گناهی دارند که فحش بخورند؟ حتی فحاشان به خواهرزاده چند ماهه‌ام هم رحم نکردند و حتی به او هم فحش دادند. به نظرم اینها هوادار اصیل پرسپولیس نیستند و یک مشت انسان عقده‌ای هستند که این کارها را می‌کنند. شماره تلفن من را در تلگرام و اینستاگرام منتشر کردند تا سیل فحاشی‌ها به سوی من ارائه شود. حتی عکس من را به همراه پدر و مادرم را در فضای مجازی منتشر کردند. ما فوتبال بازی می‌کنیم تا خانواده‌هایمان را خوشحال کنیم نه اینکه برای آنها فحش بخریم. این اتفاق‌ها فاجعه است و باید یک جایی فرهنگ‌سازی شود. 

وی خاطرنشان کرد: هواداران باید بازیکنان را درک کنند. گاهی در زمین بازی به دلیل فشار بالا اتفاقاتی می‌افتد اما دو بازیکن یکی دو روز بعد با هم آشتی می‌کنند و این بین روسیاهی برای ذغال می‌ماند. اصلا چه دلیلی دارد این همه فحاشی شود آن هم به خاطر یک مسئله فوتبالی؟

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری