اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۴۲
بازیکنان تیم ملی والیبال امروز (یکشنبه) برای تکمیل پرونده سلامت که از ملزومات لیگ جهانی است، آزمایش خون دادند.
۱۷:۲۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 در چهار رویداد لیگ جهانی، قهرمانان قاره ها، قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت می کند.

لیگ جهانی والیبال از 12 خردادماه شروع می شود و یکی از ملزومات حضور در این رقابت ها ارسال پرونده پزشکی برای فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) است. به همین دلیل ملی پوشان امروز (یکشنبه) در محل تمرین آزمایش خون دادند تا از نتایج آن برای تکمیل پرونده سلامت بازیکنان استفاده شود.

تمرینات تیم ملی والیبال بزرگسلان ایران که از 19 فروردین آغاز شده است، این هفته نیز با حضور 16 بازیکن زیر نظر ایگور کولاکوویچ پیگیری می شود و بازیکنان روزانه در دو نوبت تمرینات خود را انجام می دهند.

سعید معروف، محمد طاهر وادی، فرهاد سال افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال هستند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی) پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان)، دکتر سیامک افروزی (پزشک) دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، حمید احمدی نیا (مدیر رسانه ای)، نوید مشجری (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) کادر فنی تیم ملی والیبال در این تمرینات هستند.

تیم ملی والیبال ایران از 17 اردیبهشت راهی اردوی برون مرزی در سه کشور مونته نگرو، اسلوونی و لهستان می شود و دوم خردادماه به تهران بازخواهد گشت. ملی پوشان ایران روز دوازدهم خردادماه در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2017 به مصاف ایتالیا می روند.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین