اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۲۳
تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان با راهیابی 6 نماینده اروپا، تکمیل شد تا 20 تیم این رقابت‌ها مشخص شوند.
۱۵:۴۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال 96 به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین برگزار می‌شود.

علاوه بر بحرین چهار تیم دیگر از قاره کهن آسیا در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، چین و ایران با کسب رتبه‌های اول تا چهارم قهرمانی آسیا سهمیه حضور در این رقابت‌ها به دست آوردند.

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان اروپا نیز به مرحله نهایی رسید و تیم‌های فرانسه، ترکیه، جمهوری چک، ایتالیا، روسیه و لهستان از قاره سبز سهمیه حضور در مسابقات جهانی به دست آوردند. تیم‌های تونس و مصر از قاره آفریقا، تیم‌های کوبا، آمریکا، مکزیک و پورتوریکو از منطقه آمریکای مرکزی و نورسیکا، تیم‌های آرژانتین، برزیل و شیلی از آمریکای جنوبی نیز از دیگر تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان هستند.

دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در چهار گروه پنج تیمی پیگیری خواهد شد که حضور تیم‌های بحرین و آمریکا در گروه اول، لهستان و برزیل در گروه دوم، آرژانتین و روسیه در گروه سوم و ایران و ایتالیا در گروه چهارم قطعی است و سایر تیم‌ها بر اساس قرعه‌کشی در چهار گروه قرار خواهند گرفت.

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور 15 بازیکن در فدراسیون والیبال آغاز شده است و به مدت 21 روز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین