اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۱۷
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل پدیده در غیاب امید ابراهیمی و کاوه رضایی برگزار شد.
۱۴:۲۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل پدیده خراسان از ساعت 13 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد.

* امید ابراهیمی، کاوه رضایی و نصرالله عبداللهی نفراتی بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند. ابراهیمی به کلینیک رفته تا پیگیر پای مصدوم خود باشد و البته کاوه رضایی نیز با هماهنگی کادر فنی در محل تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت.

* فرشید باقری که قبل از بازی با پدیده با آبی‌پوشان تمرین نکرد و در سفر به مشهد نیز با استقلالی‌ها حضور نداشت امروز در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* قبل از شروع تمرین استقلال تعدادی از هواداران این تیم با پخش شیرینی بین بازیکنان برد مقابل پدیده را به آنها تبریک گفتند.

* پیش از آغاز تمرین امروز علیرضا منصوریان برای دقایقی با شاگردانش به گفت‌وگو پرداخت.

* دکتر امین نوروزی در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی با علیرضا منصوریان به گفت‌وگو پرداخت.

* هنوز دقایقی از تمرین امروز استقلال نگذشته بود که علیرضا منصوریان با مهدی رحمتی به گفت‌وگو پرداخت. رحمتی روز گذشته روی گل تیم پدیده دچار اشتباه شد و منصوریان امروز برای دقایقی در تمرین با وی در خصوص این صحنه صحبت کرد.

* یکی از هواداران استقلال پرچمی به رنگ قرمز را آورده بود که این پرچم به شکلی عجیب پاره شده بود و جالب اینجا بود که استقلالی‌ها مشغول گرفتن عکس با این پرچم بودند.

* پندار توفیقی در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی با ادموند اختر و هرائر مگویان به صحبت پرداخت.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل پدیده به میدان رفته بودند بعد از گذشت 20 دقیقه کمپ حجازی را ترک کرده و به استخر و سونا رفتند. بقیه بازیکنان در قالب گروه‌های مختلف کار تاکتیکی انجام دادند.

* علیرضا منصوریان با وجود آنکه به خاطر برد استقلال با چهره خندان وارد زمین شد اما در طول برگزاری تمرین امروز با جدیت شاگردانش را به کار تاکتیکی تشویق می‌کرد. منصوریان در چند نوبت از اینکه بازیکنان دچار اشتباه می‌شدند عصبانی می‌شد و با توقف بازی به آنها توضیح می‌داد که چه کاری را باید انجام دهند حتی وی وقتی تکرار اشتباهات را از سوی چند بازیکن تیمش دید خودش پا به توپ شد و نکات مدنظر را برای آنها به نمایش گذاشت.

 تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آخرین دیدار خود را به مقابل سپاهان اصفهان انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین