اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۱۰
مدیرکانون هواداران باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات امروز و پست اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.
۱۴:۴۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس اسماعیل بیگی گفت: در پی تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس شایعات متعددی بر سر زبان ها افتاد و از جمله این شایعات این بود که کانون هواداران باشگاه تصمیم گرفته بازیکنان تشویق نشوند. این شایعه در برخی رسانه ها منتشر شد و ما بلافاصله در مصاحبه ای که بنده با سایت پیروزی دیلی داشتم توضیح دادم که هواداران به این مسائل ورود نخواهند کرد و این مسئله ای است که مدیریت باشگاه آن را پیگیری می کند و ان شااله همه چیز حل و فصل خواهد شد.
ما در گفت و گویی که عصر امروز در سایت پیروزی دیلی منتشر شد تاکید کردیم که هواداران پرسپولیس و کانون هواداران پشتیبان تیم در دو بازی باقی مانده لیگ خواهند بود. حالا نیز به بازیکنان حق می دهم که بابت برخی اتافاقاتی که روی سکوها رخ داد ناراحت باشند. تصور ما این است که برخی هواداران از روی ناراحتی به برخی اتفاقات اخیر واکنش نشان دادند و بازیکنان پرسپولیس هم از روی ناراحتی متقابلا واکنش هایی داشته اند.

عباس اسماعیل بیگی درباره موضع کانون هواداران باشگاه پرسپولیس درباره پست اینستاگرامی مشترک بازیکنان پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس امسال تمامی رکوردها را درهم شکست و یک قهرمانی مقتدرانه و زود هنگام را به ارمغان آورد. حال برخی اتفاقات دست به دست هم داده تا کام هوادار، باشگاه، بازیکن، پیشکسوتان و دوستداران پرسپولیس تلخ شود.

بازیکنان حق دارند که ناراحت باشند. شخصا معتقدم که آنها غیرت خود را در طول فصل نشان داده اند. البته بازیکنان از روی ناراحتی در پست های اینستاگرامی خود گفته اند که ما به لیدرها باج نمی دهیم. در این باره از آنجا زحمات و دلسوزی های مشوقین و لیدرها هستم باید بگویم اگر از بین 28 مشوق و لیدر رسمی باشگاه پرسپولیس حتی یکی از آنها حتی یک پیراهن هم از بازیکنی خواسته بیایند و به ما اعلام کنند و حتی به رسانه ها بگویند.

عمده لیدرهای باشگاه افراد تحصیل کرده ای هستند و به عشق پرسپولیس به عنوان مشوق همکاری کرده و با باشگاه همکاری می کنند. از بازیکنان این انتظار را نداشتیم که چنین جمله ای را به کار ببرند و واقعا هم اگر از بین 28 لیدر رسمی باشگاه فردی کسی از بازیکنان حتی یک پیراهن خواسته به ما بگویند و اعلام کنند تا همه چیز مشخص شود. بنده قویا می گویم که لیدرهای باشگاه به دنبال این قبیل مسائل نیستند و بازیکنان هم بهتر است خویشتندار باشند. در مجموع امیدوارم این مسائل یه سمتی پیش برود که همه چیزحل و فصل شود و این حواشی به پرسپولیس و خانواده بزرگ آن ضربه نزند. الان وقت اتحاد و همدلی و لذت بردن از قهرمانی است و ان شاالله صعود آسیایی.

در پایان هم باید بگویم به پرسپولیس امسال فوق العاده بوده و هوادار، بازیکن، پیشکسوت و تمامی دوستداران پرسپولیس باید از این قهرمانی لذت ببرند.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین