اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۳۹۵
سرپرست تیم فوتبال گل گلهر سیرجان گفت: امیدوارم سازمان لیگ و کمیته انضباطی تصمیم درستی بگیرند در غیر این صورت به فیفا شکایت می کنیم.
۱۳:۴۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| در هفته سی و دوم لیگ یک بازی بین تیم های گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک به دلیل حضور یک بازیکن ذخیره در زمین جنجال هایی را در پی داشت.

تیم آلومینیوم اراک بازیکن ذخیره خود که نامش در فهرست موجود و داده شده به ناظر نفر هشتم بوده به زمین فرستاده شده که طبق قانون استفاده از بازیکن هشتم که در لیست اصلی نبوده مغایر است.

این ادعایی است که مسئولان باشگاه گل گهر سیرجان دارند و برای احقاق حق خود به کمیته انضباطی هم شکایت کرده اند.

گل گهری ها مدعی هستند بازی باید ۳ بر صفر به نفع آنها تمام شود که در این صورت فردا با یک تساوی می تواند نایب قهرمان لیگ یک شود. در همین راستا رضا فتح آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس،در مورد اعتراض تیم گل گهر سیرجان به کمیته انضباطی علیه آلومینیوم اراک در هفته سی دوم رقابتهای لیگ یک،که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: در روز بازی تیم آلومینیوم اراک در مقابل گل گهر طبق لیست بازیکنان داده شده به ناظر فدراسیون و فیلمی که موجود است از بازیکن ذخیره هشتم خود حمید رضا سلیمانی استفاده کرده و این بازیکن جایگزین مهدی خلج در این بازی شده است.

وی همچنین گفت: طبق لیست اعلامی به ناظر این بازی سلیمانی نفر هشتم ذخیره تیم ‌آلومینیوم اراک بوده و طبق قانون فیفا چون ورود این بازیکن به زمین تاثیر گذار است کمیته انضباطی می تواند به این بازی ورود کند و طبق قانون رای خود را اعلام کند.

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما چند روز است که در حال نامه نگاری هستیم از فدراسیون به سازمان لیگ و کمیته انضباطی ولی متاسفانه تا کنون نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم، قرار است فردا فیلم بازی و اسناد،مدارک در کمیته انضباطی مورد بررسی و نتیجه لازم اعلام شود.

وی در پایان گفت: ما چیزی جز حق باشگاه و مردم سیرجان نمی خواهیم،امیدوارم که سازمان لیگ و کمیته انضابطی تصمیم درستی را بگیرند، چون در غیر این صورت ما حتما به فیفا شکایت می کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری