اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۳۵۲
دیدار حساس صدرنشین لیگ و اورتون در گودیسون پارک، به نوعی قهرمان را مشخص می‌کند. چلسی با عبور از سخت‌ترین جدال خود، راه ساده‌ای تا کسب جام نقره‌ای جزیره خواهد داشت.
۰۴:۳۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| روز یکشنبه ساعت 17:35دیدار حساس چلسی و اورتون از چارچوب هفته سی و پنجم لیگ جزیره در ورزشگاه «گودیسون پارک» شهر لیورپول برگزار می‌شود.

با توجه به دیدارهای آینده چلسی و اختلاف 4 امتیازی با تاتنهام می‌توان گفت که پیروزی در این دیدار، قهرمانی آنها را مسجل می‌کند زیرا 4 بازی باقیمانده شاگردان کونته با میدلزبورو، وستبرومویچ، واتفورد و ساندرلند خواهد بود. میدلزبورو و ساندرلندی که سقوطشان به دسته پایین‌تر تقریبا مسجل شده و روی کاغذ خطری محسوب نمی‌شوند.

اما اورتونی‌ها گرچه بعید است به جمع 4 تیم برتر برسند اما شاگردان رونالد کومان خواهان قرار گرفتن در رتبه پنجم هستند. عملکرد اخیر آنها نشان داده که برای رسیدن به این دستاورد مصمم بوده و در سال 2017 آماری خوب از خود به جا گذاشته‌اند.

تافی‌ها در سال 2017 از 16 مسابقه در 9 دیدار پیروز شده و تنها 3 بار مغلوب شده‌اند. البته از آن 3 شکست، 2 باخت به تیم‌های تاتنهام و لیورپول بوده که نشان می‌دهد آبی‌ها مقابل تیم‌های بالای جدول ناتوان هستند.

اما باید اشاره داشت که این دیدارها خارج از خانه بوده و تیم دوم شهر لیورپول در گودیسون پارک هنوز قدرتمند است. آنها در 8 بازی اخیر خود پیروز شده و روملو لوکاکو، برترین گلزن جزیره در 9 بازی، 14 گل به ثمر رسانده است. بدون شک لوکاکو در مصاف با تیم سابق خود، بسیار زهردار بوده و مرد و امید اول کومان و طرفداران اورتون و تاتنهام است.


لوکاکو با 24 گل، برترین گلزن جزیره نام گرفته است

با توجه به اینکه دیدار چلسی پیش از جدال دربی لندن است، شکست صدرنشین لیگ می‌تواند روحیه‌ای مضاعف به تاتنهامی‌ها تزریق کند. آنها با این شرایط و در صورت برد مقابل آرسنال به اختلاف یک امتیازی رسیده و رقابت برای قهرمانی را بسیار هیجان‌انگیز‌تر خواهند کرد.

چلسی در این ورزشگاه طی 2 فصل گذشته نتوانسته این تیم را شکست دهد. آخرین پیروزی آنها به روز پایانی آگوست 2014 بازمی‌گردد که شاگردان مورینیو توانستند با درخشش کاستا و ایوانوویچ با نتیجه 6 بر 3 تیم «روبرتو مارتینز» را شکست دهند.

در 2 دیدار گذشته، اورتون با مارتینز مقابل مورینیو و گاس هیدینک به برتری رسیده و حالا باید دید «کومان» می‌تواند با شکست «کونته» این روند را ادامه دهد.

چلسی مصدوم و محروم نداشته ولی اورتون با آسیب‌دیدگی «کولمان»، دفاع راست اصلی خود را در اختیار ندارد. از دیگر مصدومان تافی‌ها می‌توان به «جیمز مک‌کارتی»، «فونس موری» و «بولاسی» اشاره کرد.

نگاهی به ترکیب احتمالی 2 تیم بیاندازیم:

اورتون: استکلنبرگ، ویلیامز، جاگیلکا، هولگیت، بینتس، اشنایدرلین، گیه، دیویس، بارکلی، میرالش و روملو لوکاکو

چلسی: کورتوا، کیهیل، دیوید لوییس، آزپیلیکوئتا، آلونسو، ماتیچ، کانته، موزس، ازارد، پدرو و دیگو کاستا

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری