اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۳۴۵
مدافع سابق پرسپولیس و استقلال گفت:پرسپولیس انگیزه‌ای جز آقای گلی طارمی ندارد و استقلال هم با درسی که از دربی گرفت خودش را در لیگ بالا کشید.
۰۴:۱۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی هاشمی نسب در گفت‌وگویی در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس مقابل ذوب‌اهن اظهارداشت: پرسپولیس قهرمانی‌اش مسجل شده بود و فکر می‌کنم آنها فقط برای طارمی بازی کردند.

وی در خصوص اشتباهات بیرانوند در این بازی گفت: شاید آنها تمرکز لازم را نداشتند ولی بیرانوند گلر کم اشتباهی است و در این سالها کمتر از او اشتباه دیده‌ایم، اتفاقات امروز هم بیشتر به خاطر حواشی هفته گذشته بود و ناخودآگاه روی عملکرد بازیکنان دیگر هم تأثیر گذاشته بود.

مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: ذوب‌آهن امروز خوب بود ولی نباید این موضوع را فراموش کنیم که پرسپولیس انگیزه آنچنانی ندارد. آنها فقط برای طارمی بازی می‌کنند این موضوع کاملاً در سبک بازی پرسپولیس مشخص بود.

هاشمی‌نسب در خصوص عملکرد استقلال مقابل پدیده خراسان گفت: فکر می‌کنم استقلال بعد از گلی که خورد خوب به بازی برگشت و از طرفی از نتیجه بازی سپاهان هم خبر داشت و می‌خواست که به برتری برسد.

وی تاکید کرد: استقلال از بازی دربی درس بزرگی گرفت و کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال با آن همه نتایج ضعیفی که قبل از دربی گرفته بود پرسپولیس را شکست دهد. مهمترین فاکتور استقلالی‌ها بحث روحی و روانی است که درس بزرگ دربی برای آنها بود و به نظرم تیم منصوریان از آن مسابقه دگرگون شد و خودش را از جدول تکان داد.

هاشمی‌نسب در خصوص اظهارات بیرانوند بعد از بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌اهن گفت: چرا نباید رفتار هواداران را ببینیم؟ بیرانوند امروز شعار شنید ولی چرا باید به خاطر اینکه پولش را می‌خواهد علیه وی شعار بدهند. چطور زمانی که آنها خوب هستند و برای پرسپولیس خوب بازی می‌کنند این حرف و حدیث‌ها به وجود نمی‌آیند.

وی افزود: اگر پرسپولیس قهرمان شده به خاطر بیرانوندها، طارمی‌ها و سید جلال حسینی‌ها است. اگر قرار باشد به خاطر یک اشتباه به دنبال زدن یک نفر باشند که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، من این طرفداران را می‌شناسم. چرا باید همیشه حق را به هوادار داد؟ مگر آنها نان بازیکنان پرسپولیس را می‌دهند که برایشان تعیین تکلیف می‌کنند؟ 

هاشمی‌نسب ادامه داد: من هوادار واقعی پرسپولیس را می‌شناسم و به خدا قسم با آنها ارتباط دارم ، اینها تماشاگر نیستند، تماشاگری که به پرسپولیس تعصب دارد از این رفتارها نمی‌کند. آنهایی که گول چند نفر را می‌خورند و در استادیوم علیه بازیکن فحاشی می‌کنند به خدا قسم به دنبال پست و مقام هستند. به نظر شما بازیکنی که حق و حقوقش را می‌خواهد کار بدی انجام می‌دهد؟ چرا منطقی نیستیم؟ آن هواداری که روی سکو است و تحت تاثیر یک نفر شعار می‌دهد بداند که برخی‌ها از این شعارها هدف دارند. یک عده هم که پیشکسوت شده‌اند و تا ابد می‌خواهند خودشان و بچه‌هایشان را به این تیم ربط بدهند. خواهش من از شما این است به جای کالبدشکافی رفتار بازیکنان روی هواداران تمرکز کنید.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶
هواداران فقط هواداران استقلال شما ببینید رحمتی دیروز چه اشتباهی کرد اما هواداران توی مشهد هیچ کس رو بی غیرت نخواندن اما وقتی که پرسپولیس گل سوم رو از روی اشتباه بیرانوند خورد با اینکه هیچ تاثیری روی قهرمانی نداشت ولی به اونها بی غیرت میگفتن
بازیکنان استقلال هم اعتصاب کرده بودند اما هواداران هیچ توهینی نکردند
خلاصه همون حرف اقا ارش برهانی ثابت شد
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین