اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۳۲۸
سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: ساسان انصاری در یک پست غیرتخصصی در یک جنگ نابرابر، مردانه جنگید اما آقایان حالا روی سر او می‌زنند.
۲۲:۵۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتندکه این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.

نعیم سعداوی در پایان این دیدار در مورد حواشی که از روی تماشاگران رخ داده بود، اظهار داشت: ابتدا باید گلایه‌ام رااز هواداران خون‌گرم آبادان داشته باشم. بازی رفت آنها آمدند اهواز و ما نیز با آغوش گرم از آنها پذیرایی کردیم اما در این بازی اتفاقاتی افتاد که خیلی شایسته ما خوزستانی‌ها که مهمان‌نواز هستیم نبود.

وی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما از شرایط تیم نفت اطلاعات خوبی داشتیم با توجه به شرایط نفت آنها تلاش می‌کردند امتیاز بگیرند شاید هواداران از ما گلایه می‌کردند اما ما به دنبال نتیجه بودیم می‌دانستیم که آنها بسته بازی خواهند کرد. بازی امروز و کنترل بازی تحت اختیار ما بود چرا که می‌دانستیم تیم نفت از چه راهی قرار است بازی کند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: به چند موضوع اشاره می‌کنم خودتان قضاوت کنید اینکه ما از لحاظ بازیکن امروز در مضیقه بودیم ۴ بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم با توجه به شرایطی که باشگاه ایجاد کرده بود و در دو بازی مانده به پایان لیگ ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان را جریمه کرده بودند. اتفاقاتی که معمولاً کم رخ می‌دهد من نمی‌دانم شما آیا این اتفاقات را در چنین شرایطی دیده‌اید یا خیر.

سعداوی در ادامه سخنان خود گفت: امروز به شرف بازیکنان تیم و غیرت آنها درود می‌فرستم و دست آنها را می‌بوسم چرا که امروز خوب بازی کردند. بازی در اینجا خیلی سخت است شما نگاه کنید پرسپولیس می‌آید و نتیجه را واگذار می‌کند واقعاً تیم‌هایی که به این ورزشگاه می‌آیند کارشان سخت است من به هر دو تیم تبریک می‌گویم چون امروز واقعاً فوتبال بازی کردند.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مطمئن هستم در سال‌های آینده با این هواداران خونگرم نتایج بهتری را خواهیم گرفت این وظیفه مسئولان استان خوزستان است که تیم‌های خوزستان را حمایت کنند. امروز گردوخاک بود ما فرصت نفس کشیدن نداشتیم آقایان که در کار صنعتی و اقتصادی کار می‌کنند و آلودگی به خورد مردم می‌دهند باید بیایند و تیم‌ها را حمایت کنند. این تیم‌ها عشق مردم خوزستان است چرا باید تیم‌های خوزستانی هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان باشند. در این استان آیا سرمایه‌های کمی وجود دارد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد مصدومیت بازیکنان تیم گفت: آسیب‌دیدگی بازیکنان ما بخشی از شرایط تیم است جوانان هم را در نظر بگیرید ما یک بازیکن جوان را فرستادیم برای اولین‌بار در لیگ بازی می‌کرد آیا به نظر شما استحقاق تیم نفت آبادان و فولاد خوزستان با این پیشینه‌ای که دارند نباید یک داور خوب دیدار آنها را قضاوت کند؟ مگر ما موش آزمایشگاهی هستیم درست است که این رقابت‌ها حساسیت خاصی ندارد اما ما هستیم که در فوتبال این مملکت حرف داشته و داریم وظیفه مسئولان فدارسیون و سازمان لیگ است که در بازی‌های یکسان داور خوب را برای قضاوت به این دیدارها انتخاب کند.

سعداوی در ادامه انتقادهای خود عنوان کرد: همه دیدند چه صحنه‌هایی رخ داد. چه کسی باید حالا جوابگو باشد؟ بعد باشگاه باید بگوید که ما از این تیم انتظار زیادی داریم. آیا به اندازه کافی حمایت کردید؟ آیا صبر و حوصله‌ای که لازم است داشتند؟ من نمی‌دانم اتفاقات جدید در فوتبال رخ می‌دهد!‌ اگر نمی‌خواهید بگویید ما که با کسی مشکلی نداریم من تمام این مشکلات را جواب خواهم داد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد ساسان انصاری گفت: باید در مورد ساسان انصاری بگویم او ۴ بازی از لیگ گذشته بود که به ما اضافه شد و در یک پست غیرتخصصی مردانه می‌جنگید، یک جنگ نابرابر، جنگ ابرقدرت. می‌دانید که منظورم با چه کسی است. او به تیم ملی دعوت شد. آقایان آیا یک بار به او زنگ زدند تا او را تشویق کنند. تازه می‌زنند توی سر انصاری و او را جریمه می‌کنند.

وی در مورد اینکه اعضای کمیته فنی باید خود را معرفی کنند، گفت: این اختیار صددرصدی هر باشگاه است و مردم خوزستان دوست دارند اعضای کمیته فنی را بشناسند. مردم خوزستان می‌خواهند بدانند و آنها باید بیایند خودشان را معرفی کنند. امیدوارم آنهایی که در فوتبال بوده‌اند و هستند جایگاه‌شان می‌ماند، اما آنهایی که خودشان را به فوتبال چسبانده‌اند خیلی زود از بدنه فوتبال جدا می‌شوند. ما مثل آنها داشته، داریم و خواهیم داشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری