اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۳۲۷
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تراکتورسازی هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بی‌دلیل نیست که در صدر جدول قرار گرفته‌اند آنها نمی‌خواستند نایب قهرمانی را از دست بدهند.
۲۲:۵۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| زلاتکو کرانچار بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی گفت: اعلام کردم که هواداران ما حضور پیدا کنند چون می‌دانستم بازی جذاب و با کیفیتی از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود. من خوشحالم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که هم در نیمه اول هم نیمه دوم از خود بر جای گذاشتند.

وی ادامه داد: تراکتورسازی هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بی دلیل نیست که در صدر جدول قرار گرفته اند آنها نمی‌خواستند نایب قهرمانی را از دست بدهند و مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. خوشبختانه فرصت های آنها منجر به گل نشد و خوشحالم به پیروزی رسیدیم و هواداران با این شرایط بد آب و هوایی به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند.

سرمربی سپاهان درمورد ادامه همکاری با این تیم گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتم نسبت به شرایط موجود هشدار دادم که در چه پست‌هایی به تقویت نیاز داریم تا مسائلی که در گذشته رخ داده دیگر تکرار نشود. باید زودتر این موضوع تعیین تکلیف شود. در همان جلسه می‌توانستیم قرارداد را امضا کنیم اما هنوز زمان داریم.

کرانچار درباره هفته آینده مقابل استقلال گفت: نتایجی که در بازی‌های امروز برای ما به حریفانمان رقم خورد چاره‌ای برای ما باقی نگذاشت تا هفته آینده فقط برای پیروزی مقابل استقلال بازی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری