اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۳۱۹
سرپرست تیم فوتبال پدیده، گفت: متأسفانه در شهر خودمان غریبه هستیم و از جایگاه ویژه به ما فحاشی می‌کنند.
۲۱:۰۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مجتبی سرآسیابی سرپرست تیم فوتبال پدیده بعد از شکست تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران، گفت: امروز روز خوب ما نبود و شرایط ما به هم ریخته شد اما متأسفم برای اتفاقاتی که بعد از پایان بازی رخ داد.

وی افزود: در جایگاه ویژه شهر مشهد باید به بازیکنان ما توهین شود ودر شهر خودمان غریبه هستیم چرا باید از جایگاه VIP به بازیکن ما بگویند بی‌غیرت. بی‌غیرت آن کسی است که در جایگاه VIP شهر مشهد لباس استقلال را می‌پوشد و به بازیکن تیم ما توهین می‌کند. 

وی در خصوص اینکه چرا حسینی با هواداران در جایگاه درگیر شد، گفت: استقلال امروز خوب بازی کرد و نوش جانشان. آنها زحمت کشیدند ولی چند سال است از این جایگاه که معلوم نیست بلیط‌هایش را به چه کسانی می‌دهند به ما فحاشی می‌شود. اگر صفر درصد روی این مسائل نگرش داشتند این اتفاقات نمی‌افتاد. حسینی بازیکنی است که عصبانی شد و وقتی به او توهین می‌شود باید واکنش نشان بدهد. 

سرپرست پدیده تأکید کرد: امروز داوری هیچ مشکلی نداشت و اگر هم مهاجری اخراج شد به خاطر این بود که او یک تعویض کرد که از آن ناحیه گل نخوریم و از همان ناحیه گل دریافت کردیم به همین دلیل او به زمین رفت  تا ناراحتی‌اش را به بازیکن ما نشان بدهد و داور هم او را اخراج کرد. 

سرآسیابی تأکید کرد: اگر تراکتور تراکتورسازی شده به خاطر تماشاگرانش است و استقلال و پرسپولیس هم همینطور. اینجا تیم می‌برد و می‌بازد فقط به بازیکن ما فحاشی می‌شود. ما در مدیریت بزرگتر از این حرف‌ها مشکل داریم و فقط باید تأسف بخوریم که بلیط VIP در مشهد چگونه توزیع می‌شود که یک عده بیایند و به بازیکنان ما فحاشی  کنند.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری