اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۳۱۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم تماشاگران برای بازی با الجزیره به ورزشگاه بیایند تا جشن صعود را برگزار کنیم.
۲۰:۵۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری گفت: متاسفانه فوتبال امروز، روز بدش را به ما نشان داد. نیمه اول چند فرصت داشتیم، اما استفاده نکردیم.

وی افزود: گسترش امروز برای یک امتیاز به اهواز آمده بود، آنها بعد از 10-12 روز استراحت مقابل ما قرار گرفتند در حالی که ما بعد از 3-4 روز بازی در لیگ قهرمانان آسیا امروز بازی کردیم. اگر کمالوند منصفانه قضاوت کند در بازی رفت در تبریز باید در دقیقه 90 و 91 دو گل می‌زدیم، اما بعد از آن موقعیت‌هایی که داشتیم گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

پورموسوی یادآور شد: گسترش مستحق برد نبود و آنها بیشتر دفاع کردند. اگر آنها از اول بازی عادی خود را به نمایش می‌گذاشتند مطمئناً شکست می‌خوردند. استقلال با طراوت و خوب بازی می‌کند و از این تیم باید تقدیر شود.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل الجزیره، خاطرنشان کرد: امیدوارم 19 اردیبهشت تماشاگران استقلال خوزستان با حضور گرمشان در ورزشگاه یار دوازدهم ما باشند تا مقابل الجزیره بتوانیم با برتری جشن صعود را در اهواز برگزار کنیم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین